Billeder af Primo Kamado junior og JBI Kamado

Fødselsdagshilnser, snik snak af diverse art og bare en hyggekrog

Billeder af Primo Kamado junior og JBI Kamado

Indlægaf Mor Birthe » 11. maj 2010, 11:08

Jeg havde for øvrigt lovet Haans i lørdags, at jeg ville lægge nogle billeder ind af vores Primo Kamado Junio og JBI Kamadoen, så han kunne se forskel i størrelsen på de to - så bedre sent end aldrig :lol:

Hold da helt ferie :!: :!: :!: :!: Junior trænger til en ordentlig omgang rengøring :lol:

Vi har for øvrigt konstateret, at der rent faktisk kan være meget mere i JBI Kamadoen på samme tid, i forhold til Primo Junior, men vi er nu meget glade for dem begge to, så der er ikke nogen af dem der vil blive solgt :lol: :lol:

Men bemærk lige at pakningen også er brændt over på Junior :roll: , så nu skal vi altså have fundet ud af, hvor vi kan købe det rigtige .-// , gad vide om der er nogen herinde der kan hjælpe med det :?:
Med venlig hilsen fra
Mor Birthe

Stedet til at være glad er her,
tiden til at være glad er nu,
måden til at være glad er at få andre til det samme.

Billede
Brugeravatar
Mor Birthe
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Tilst
GNV Region: Midt og sydjylland

Re: Billeder af Primo Kamado junior og JBI Kamado

Indlægaf orvis » 11. maj 2010, 14:09

[quote="Mor Birthe"]Jeg havde for øvrigt lovet Haans i lørdags, at jeg ville lægge nogle billeder ind af vores Primo Kamado Junio og JBI Kamadoen, så han kunne se forskel i størrelsen på de to - så bedre sent end aldrig :lol:

Vi har for øvrigt konstateret, at der rent faktisk kan være meget mere i JBI Kamadoen på samme tid, i forhold til Primo Junior, men vi er nu meget glade for dem begge to, så der er ikke nogen af dem der vil blive solgt :lol: :lo
det må du beskrive lidt nærmere, det med der kan være mere på den runde, kan du evt lægge ristene over på den runde og evt sætte forhøjer ristene over på den runde og se om låget kan lukkes eller ovendet den runde rist over på den ovale model?
Mvh
Orvis
orvis
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf JBI » 11. maj 2010, 14:26

orvis skrev:det må du beskrive lidt nærmere, det med der kan være mere på den runde, kan du evt lægge ristene over på den runde og evt sætte forhøjer ristene over på den runde og se om låget kan lukkes eller ovendet den runde rist over på den ovale model?
Mvh
Orvis

Hej Orvis.

MB hart ret, da Primo oplyser et grillareal på 1355cm2 på deres Primo jr.
Modellen jeg forhandler er 19,5 tommer i diameter = et areal på 1925,7 cm2
Den lille model (som kommer i næste uge, men desværre næsten allerede er udsolgt inden den kommer i butikken) har derimod kun et grillareal på 865,5 cm2

Håber dette hjalp lidt :-))
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf orvis » 11. maj 2010, 14:31

jo jo, der bliver jo oplyst så meget, men at se ristene byttet over kunne jeg godt tænke mig det giver lige som beder syn for sagen syntes jeg.
Primo mener jo at den vale form skulle give mere anvendelig plads.
Mvh
Orvis
orvis
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf JanLund » 11. maj 2010, 14:45

19,5 tommer, så må den være en 7-8 cm. mindre i diameter end en OTG57, men det gør måske ikke det helt store rent pladsmæssigt, hvis den samtidig er bedre til at fordele varmen og undgå strålevarme?
Primo Oval XL med CyberQ II
Weber Performer Touch-N-Go med JBI-forlænger + JBI-Smoker + Smokegulator
Outdoorchef City gas grill
JanLund
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf Mor Birthe » 11. maj 2010, 15:28

:roll: :roll: :roll: Ja næsten som sædvanlig kan man nu heller ikke starte et nyt indlæg, som man har lovet en herinde fra nemlig Haans, at man vil vise sine billeder af Kamado Junior og JBI kamadoen så han har et sammenligningsgrundlag, uden at det straks giver anledning til stor disskusion :cry: :cry:

Jeg tror sgu jeg vil bede JBI, Marlene, Fred, Speedi eller administrator om at lukke tråden ned .-td
Med venlig hilsen fra
Mor Birthe

Billede
Brugeravatar
Mor Birthe
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf JanLund » 11. maj 2010, 15:52

Jeg ved ikke om det er mig der har skrevet noget forkert, for så undskylder jeg. Mit indlæg var bestemt ikke ment negativt, det var mere for at høre ang. udnyttelse af grillarealet.
Primo Oval XL med CyberQ II
Weber Performer Touch-N-Go med JBI-forlænger + JBI-Smoker + Smokegulator
Outdoorchef City gas grill
JanLund
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf Speedi » 11. maj 2010, 15:57

Mor Birthe skrev::roll: :roll: :roll: Ja næsten som sædvanlig kan man nu heller ikke starte et nyt indlæg, som man har lovet en herinde fra nemlig Haans, at man vil vise sine billeder af Kamado Junior og JBI kamadoen så han har et sammenligningsgrundlag, uden at det straks giver anledning til stor disskusion :cry: :cry:

Jeg tror sgu jeg vil bede JBI, Marlene, Fred, Speedi eller administrator om at lukke tråden ned .-td

Jeg ser nu ikke nogen grund til at tråden lukkes, jeg har kun set harmløse/opklarende spørgsmål.
Mvh

Christian

Team Grillklubben og Grillbutikken - velkommen i klubben!
Husk at besøge http://www.grillbutikken.dk
Speedi
Team GB
Team GB

Geografisk sted: Aalestrup
GNV Region: Midt- og Nordjylland

Indlægaf Mor Birthe » 11. maj 2010, 16:10

Speedi skrev:
Mor Birthe skrev::roll: :roll: :roll: Ja næsten som sædvanlig kan man nu heller ikke starte et nyt indlæg, som man har lovet en herinde fra nemlig Haans, at man vil vise sine billeder af Kamado Junior og JBI kamadoen så han har et sammenligningsgrundlag, uden at det straks giver anledning til stor disskusion :cry: :cry:

Jeg ser nu ikke nogen grund til at tråden lukkes, jeg har kun set harmløse/opklarende spørgsmål.

Ja du har ret Speedi, men jeg synes nu ikke om de kritiske spørgsmål som Orvis skrev, selv om det måske var skrevet med et smil på læbe. :) jeg er lidt hudløs udenpå for tiden :( Så jeg er meget glad for at JBI svarede på mine vegne :-))

Og Jan Lund det var nu ikke dig det var myntet på ;)
Med venlig hilsen fra
Mor Birthe

Billede
Brugeravatar
Mor Birthe
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf Administrator » 11. maj 2010, 16:45

Hej Mor Birthe,

Fint du er opmærksom. Men jeg vurderer tråden kører i en fornuftig tone, så jeg lader den være åben.
Med venlig hilsen
Administrator
Grillklubben.dk
Danmarks hyggeligste grillforum
Brugeravatar
Administrator
TEAM admin.
TEAM admin.

Geografisk sted: Hvor er du fra ??
GNV Region: Alle

Næste

Tilbage til Hyggekrogen(Feedback)