Gratis fragt og gode tilbud i grillbutikken.dk

Fødselsdagshilnser, snik snak af diverse art og bare en hyggekrog

Gratis fragt og gode tilbud i grillbutikken.dk

Indlægaf JBI » 8. okt 2015, 15:29

I denne tid hvor der ikke sker det vilde i grillklubben, tillader jeg mig lige at reklamere lidt for den tilhørende shop :oops:

Vores lille grillbutik er vokset, og vi har nu rundet +15.000 pakker sendt årligt :-v
Det har givet os mulighed for at forhandle (rettere presse) om fragtpriserne, og det er med STOR glæde og fornøjelse at kunne oplyse vi nu efter flere dages forhandling kan sende pakker fra KUN kr. 39,- uanset om du bor i Skagen, Tønder, eller det indre KBH.
Vi sender HELT GRATIS ved køb for min. Kr. 1000,- og vi bestræber os på at alle ordrer leveres dagen efter bestilling.

Julegaver købt i shoppen fra d.d kan byttes eller refunderes 100% frem til 15. januar .-s

kig forbi http://www.grillbutikken.dk og se alle de gode tilbud :-))

Udover grillbutikken, driver jeg et firma hvor jeg tegner og fremstiller maskiner til forbedring af vores miljø, og det huer mig derfor ikke at printe 2 sedler (faktura+følgeseddel) til hver pakke som min. vil betyde 30.000 printede sider i 2016 :cry: Derfor modtager man ikke nogen fysisk faktura i pakken, men kan altid tilgå/downloade den som PDF i shoppen.

Det huer mig heller ikke at serveren til shoppen (og grillklubben) maskinerne vi bruger til fremstilling af grillkomponenter, 3-4 pcér mv. skal stå og sluge u-bæredygtigt strøm 24 timer i døgnet, så jeg har indsendt en ansøgning om opsætning af egen vindmølle til kommunen .-x

Med disse ord burde jeg lave et grønt slogan... Køb bæredygtigt i grillbutikken? fritgående grillriste? :D
Ej, dem skal vidst arbejde lidt mere på, men kig forbi :-v

Mvh
Team
www.grillbutikken.dk
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Tilbage til Hyggekrogen(Feedback)