Pizzabagedag på Kamado i Århus

Fødselsdagshilnser, snik snak af diverse art og bare en hyggekrog

Re: Pizzabagedag på Kamado i Århus

Indlægaf marlene » 20. feb 2010, 18:31

Det har bare været en helt fantastisk dag.... tak til alle jer der var forbi og deltog med jeres gode humør og engagement....

Der skal nok komme opfølgning og opskrifter herfra - tror bare lige vi smider benene lidt op først....

Beklager Blomstermand :-t
"uden appetit skal man hverken spise eller elske...." - men man kan da altid klemme en pølse eller en dessert ned...
Brugeravatar
marlene
Team Assi.
Team Assi.

Indlægaf hctk » 20. feb 2010, 18:49

Og det er fuldt fortjent at i smider benene op nu :-)) Vi har selv lagt hus til en dag i Weberklubben-regi, så vi ved alt om hvor meget arbejde der er i det, både før og efter sådan en dag.
Så herfra skal lyde en stor tak for at i ville lægge showroom og forberedelser til.

Også tak for gode råd fra Fred mht. dej, pizza, bagning generelt osv. (jeg tror godt jeg kan sige at jeg fik lavet den bedste pizza jeg endnu har prøvet at lave til mig selv), og for et par gode handler af udstyr :mrgreen:

Et lignende arrangement med 20-30 graders ekstra varme og kolde fadbamser ville være helt kanon .-x

/Heidi, Henrik og Tobias

Brugeravatar
hctk
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Viborg
GNV Region: Midtjylland

Indlægaf Lennie » 20. feb 2010, 19:11

Nøj for nogle lækre pizzaer ::-o: ::-o: ::-o: Og jeg kan helt tilslutte mig dine betragtninger omkring et lignende arrangement med andre temperaturer og masser af fadøl .-x .-x .-x .-Y
Hilsen
Åse
Brugeravatar
Lennie
Grillklub medlem
Grillklub medlem

Geografisk sted: Dronninglund, Nordjylland
GNV Region: Region Nordjylland

Indlægaf JBI » 20. feb 2010, 20:05

Jeg vil starte med at sige TAK for det utrolig flotte fremmøde i dag hvor vi var ca. 35 personer total.
Jeg er sikker på at alle der har været med til arrangementet i dag IKKE bruger bagepapir næste gang der laves pizza .-)

Skønt selskab, og vi vil til enhver tid ligge hus til igen for et lignende arrangement :!:
Arrangementet var sat op som et "pizza arrangement", men da grillklubben og grillbutikken er en sammenkoblet enhed resulterede det i en del salg...
Der røg mange kilo støbejern, kamado griller, og ikke mindst en lille palle holzkohle trækul som vi vidst alle var enige om er en fornuftig god kul til prisen.
Jeg fik desværre ikke taget så mange billeder, men her følger lidt af dem.

Vi mødes omkring bordet som vi med lethed lige smed på stativet...... (tak for hjælpen)

Alle skal lære at håndtere en spade korrekt:

Marlenes delikatesse bar:

God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf Lennie » 20. feb 2010, 20:21

Lækre billeder af lækre pizzaer og en masse skønne mennesker. Øv, øv, øv, øv! Gid pokker havde det snevejr. Kan hilse og sige, at lige nu står himmel og jord i et heroppe, så jeg er egentlig glad for, at jeg blev hjemme. Men jeg håber da helt sikkert på, at det ikke er det sidste arrangement i det forum ;)
Hilsen
Åse
Brugeravatar
Lennie
Grillklub medlem
Grillklub medlem

Geografisk sted: Dronninglund, Nordjylland
GNV Region: Region Nordjylland

Indlægaf aaroe » 20. feb 2010, 20:34

Ja, tak for et super arrangement. Det var helt kanon :-v
Kan, uden at lyve, ikke huske hvornår jeg sidst har fået så god pizza! Hvilket blot understreger at alle kan lave super pizza'er, når blot råvarer og udstyr er i orden :)
aaroe
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Århus
GNV Region: Region Midt

Indlægaf blomstermand » 20. feb 2010, 21:05

Uha, det ser godt ud, men har sådanne set ikke på noget tidspunkt været i tvivl om at det ikke ville blive det.
Men Fred og JBI plus Co. ;) (ved jo godt hvem der har bukserne på der)

Hold kæft der bliver hygget i Danmarks hyggeligste grillklub. .-Y

Venlig hilsen
Blomstermand .-f
Det eneste beklædningsstykke der skulle forbydes er for små sko.
Brugeravatar
blomstermand
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Odense
GNV Region: Region Syd - Fyn

Indlægaf Degn » 20. feb 2010, 22:14

Hej alle

Tak for en herlig dag i godt selskab, og med god mad og snacks :)

Jeg har en masse gode billeder - har vi måske et galleri? for det bliver nok lidt omfattende i tråden :o)))

Hilsen

Lotte

ps. det støbejern var tungt at få op på 1. ;) Men - det virker
Vedhæftede filer
Senest rettet af Degn 20. feb 2010, 22:25, rettet i alt 2 gange.
Degn
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Fred » 20. feb 2010, 22:22

Kære ALLE medskyldige. :)............... I en rigtig god dag. :)

Også herfra skal det naturligvis lyde en kæmpe TAK for en - ikke bare god, men rigtig god dag i GK regi. Der er jo ingen tvivl om, at for at VI ALLE kan få en god dag er det vigtig, at vi alle spiller med og yder en eller anden form for "bidrag"
Jeres bidrag i dag var ikke bare det gode humør, men så sandelig at i ALLE bidrog aktiv i fremstillingen af pizza. Det var en stor fornøjelse og se den entusiasme i ALLE lagde for dagen mht. fremstillingen af jeres egen pizza - og ikke mindst håndelaget for håndteringen af dejen. .-)
Ingen tvivl om, at i alle med det håndelag kan fremstille en pizza derhjemme, der er mindst ligeså gode som dem vi lavede i dag. :)

Endnu engang TAK for en god dag, med håbet om, at vi snart mødes igen til et godt arrangement i Grillklubben. .-)
"Resultater opnås når virkelystne mennesker samarbejder"

/Frederik
Brugeravatar
Fred
Æres Grillklub Medlem
Æres Grillklub Medlem

Geografisk sted: Lunderskov
GNV Region: Sydjylland - Jylland

Indlægaf Fred » 20. feb 2010, 22:29

Degn skrev:Hej alle

Tak for en herlig dag i godt selskab, og med god mad og snacks :)

Jeg har en masse gode billeder - har vi måske et galleri? for det bliver nok lidt omfattende i tråden :o)))

Hilsen

Lotte

ps. det støbejern var tungt at få op på 1. ;) Men - det virker

Hej Lotte. :)

Du må MEGET GERNE ligge dine billeder i denne tråd, da vi ikke har et desideret galleri. .-)
"Resultater opnås når virkelystne mennesker samarbejder"

/Frederik
Brugeravatar
Fred
Æres Grillklub Medlem
Æres Grillklub Medlem

Geografisk sted: Lunderskov
GNV Region: Sydjylland - Jylland

ForegåendeNæste

Tilbage til Hyggekrogen(Feedback)