Sommer TILBUD! vakuumpakkere og løse poser

Redaktør: JBI

Re: Sommer TILBUD! vakuumpakkere og løse poser

Indlægaf Lennartuhlen » 8. okt 2009, 09:00

Hej

Er der flere vakuumpakkere tilbage og hvis ikke, hvornår kommer de så på lager igen? Jeg står og skal bruge en pakker meget snart.

vh

Lennart
Lennartuhlen

Indlægaf JBI » 8. okt 2009, 10:15

Lennartuhlen skrev:Hej

Er der flere vakuumpakkere tilbage og hvis ikke, hvornår kommer de så på lager igen? Jeg står og skal bruge en pakker meget snart.

vh

Lennart

Hej.

Der er masser af maskiner endnu, og følger du anvisningen på side 1 i dette indlæg, sender jeg dig en maskine hurtigst mulig.

Mvh
JBI
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf Lennartuhlen » 8. okt 2009, 11:23

Så er der blevet indbetalt, så venter jeg spændt. Er noget spændt på at afprøve det sous-vide tilberedning.

vh

Lennart
Lennartuhlen

Indlægaf JBI » 8. okt 2009, 13:18

Lennartuhlen skrev:Så er der blevet indbetalt, så venter jeg spændt. Er noget spændt på at afprøve det sous-vide tilberedning.

vh

Lennart

Og det kan du godt glæde dig til!

Det lyder lidt omstændigt at lave sous vide i hjemmekøkkenet, men når man først er kommet i gang er det super let, og som regel med nogle fantastiske smagsoplevelser.
Det er fascinerende man kan få et relativt stykke billig kød til at blive så mørt og saftigt som man kan med sous vide metoden.

Ps. din vacuumpakker er allerede sendt, og den har pakke nr. 07073245659DK som du kan følge lige her http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/fil ... ndland.htm

Fremover vil jeg fremsende et track & trace nr. for nu er det sket 2 gange inden for 30 dage at pakkerne forsvinder ved postdanmark :evil:

Der har ikke været én eneste fejl med alle de pakker der er sendt med stormbudet, så jeg vil opfordre til at denne mulighed vælges fremfor postdanmark (hvis man altså har muligheden for at pakken kan stilles ved ingen hjemme)
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf listende-elg » 26. okt 2009, 09:15

Hej,
Vil blot høre om du har lidt flere informationer om maskinen (mærke/model/pris uden poser). Jeg har allerede en vakuum pakker som jeg ikke er særligt tilfreds med. Motoren er ikke kraftig nok og den lukker ikke tæt nok om posen.
Evt. billeder af noget du har vakuumpakket.

Hvor i Århus kan de forresten afhentes?

Mvh. Kasper Hansen
listende-elg
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf Fred » 26. okt 2009, 09:56

listende-elg skrev:Hej,
Vil blot høre om du har lidt flere informationer om maskinen (mærke/model/pris uden poser). Jeg har allerede en vakuum pakker som jeg ikke er særligt tilfreds med. Motoren er ikke kraftig nok og den lukker ikke tæt nok om posen.

Mvh. Kasper Hansen

På linket her kan du se vakuumpakkede ting.: viewtopic.php?f=27&t=64
"Resultater opnås når virkelystne mennesker samarbejder"

/Frederik
Brugeravatar
Fred
Æres Grillklub Medlem
Æres Grillklub Medlem

Geografisk sted: Lunderskov
GNV Region: Sydjylland - Jylland

Indlægaf JBI » 26. okt 2009, 10:21

listende-elg skrev:Hej,

Mvh. Kasper Hansen

Hej Kasper.

Maskinen er fremstillet i Kina, og grillklubben.dk har fået forhandlingen af den i DK. (vi importerer den selv direkte, og forestår også garantien) De kalder den SINBO.
Du er langtfra den første der har problemer med nogle af de andre maskiner på markedet, og du skal være opmærksom på du ikke kan
bruge vores poser til f.eks modellen der hedder foodsaver som jeg ved flere har købt over nettet.

Jeg holder til i Ormslev, og du skal være meget velkommen til at kigge forbi og se hvor effektiv den er.
Bare lige skriv eller ring i forvejen på 40286274.

Mvh
JBI
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf listende-elg » 26. okt 2009, 10:53

JBI skrev:og du skal være opmærksom på du ikke kan
bruge vores poser til f.eks modellen der hedder foodsaver som jeg ved flere har købt over nettet

De poser jeg har er gode industrielle vakuumposer i HD plast - jeg går ud fra at de godt kan bruges?

JBI skrev:Jeg holder til i Ormslev, og du skal være meget velkommen til at kigge forbi og se hvor effektiv den er.

Jeg bor selv i Bruxelles, så det bliver ikke lige med det første at jeg kommer forbi. Men jeg kommer fra Århus og har min familie der, så det var mere hvis jeg skulle sende en ud og hente maskinen.
Kan jeg købe en maskine uden poser? Og hvad bliver prisen i så fald? Jeg kan måske bare trække de to priser fra hinanden?

Mvh. Kasper Hansen
listende-elg
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf JBI » 26. okt 2009, 11:21

listende-elg skrev:Jeg bor selv i Bruxelles, så det bliver ikke lige med det første at jeg kommer forbi. Men jeg kommer fra Århus og har min familie der, så det var mere hvis jeg skulle sende en ud og hente maskinen.
Kan jeg købe en maskine uden poser? Og hvad bliver prisen i så fald? Jeg kan måske bare trække de to priser fra hinanden?

Mvh. Kasper Hansen

Naturligvis kan man købe maskinen uden poser (dog medfølger der altid 40-50 mindre prøveposer)
Maskinen uden poser koster Kr. 699,- incl.moms, afhentet i Ormslev.

Og lige til info...
Vi har løbende tilbud på poser, så dem kan du altid købe her.
Fragtmanden har faktisk lige været her i dag med yderlige 40.000 stk. poser, og en liste med pris samt str. på nyt posetilbud kommer senere i dag.
Det bliver igen en "blandet pose pakke" men når webshoppen kommer op at køre bliver det muligt at vælge mere specifikt.
Pt. kan jeg desværre ikke overskue at pakke dem individuelt.
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf listende-elg » 30. okt 2009, 14:32

JBI skrev:Naturligvis kan man købe maskinen uden poser (dog medfølger der altid 40-50 mindre prøveposer)
Maskinen uden poser koster Kr. 699,- incl.moms, afhentet i Ormslev.

Jeg tager vist bare en maskine med poser... Må jeg sende et UPS bud efter den, så jeg kan få den sendt direkte til Belgien? Det kører direkte på min konto, så du skal bare sige hvornår han må komme.
Det vil dog være en hjælp hvis du kan give mig målene og vægten på kassen.

Mvh. Kasper
listende-elg
Klubmedlem
Klubmedlem

ForegåendeNæste

Tilbage til Vacuum-pakkere