Info om vakuumpakkerne

Redaktør: JBI

Re: Info om vakuumpakkerne

Indlægaf trevl » 4. maj 2009, 22:10

Har du flere vacuum-pakkere? Hvis ja! vil jeg gerne bestille en med lidt ekstra poser...

lad høre om jeg skulle være heldig!

Hilsen

Trevl
trevl

Indlægaf JBI » 5. maj 2009, 04:53

Hej Trevl.

Vi har vacuumpakkeren fast i programmet, og kører stadig tilbud, så vacuumpakkeren kan købes incl. 1 stak ekstra poser til kun Kr. 749.

Maskinerne bliver sendt med post-Danmark, og fragten koster Kr. 75,-
Altså totalpris med fragt Kr. 824,- (det er også muligt at afhente maskinerne i Århus eller på fjernlageret i Oksbøl, og da sparer man naturligvis portoen)

Ønsker du at benytte tilbudet med ekstra medfølgende poser, så husk at skrive brugernavn i overførslen så jeg ved det er en fra grillklubben.dk

Ønsker du maskinen fremsendt til anden adresse end den der automatisk vil stå i bankoverførslen
Bedes du skrive dette i feltet på netbank, eller sende mig en mail på JBI@grillklubben.dk

Faktura fremsendes til den mail man har registreret sig med på grillklubben.dk, og maskinerne sælges i henhold til den danske købelov.
Maskinerne sælges gennem mit firma BBI A/S som har følgende bank:

Danske bank.
Reg. 4629
Konto nr. 4629011943

Rigtig god fornøjelse med maskinen, og er man i tvivl om noget så spørg endelig løs.
HUSK nu at skrive brugernavn i overførslen!!!

Med venlig hilsen

JBI

trevl skrev:Har du flere vacuum-pakkere? Hvis ja! vil jeg gerne bestille en med lidt ekstra poser...

lad høre om jeg skulle være heldig!

Hilsen

Trevl
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf peter@kastoft.dk » 28. jul 2009, 15:14

Hej

Jeg er ked af, hvis dette indlæg kommer 2 gange, men jeg kan ikke se at det er gået igennem.

Jeg er meget interesseret i pakkedimsen.

Ved I hvor mange procent den kan pakke til (80%, 90%)?

vh
Peter
peter@kastoft.dk

Indlægaf JBI » 28. jul 2009, 18:25

peter@kastoft.dk skrev:Hej

Jeg er ked af, hvis dette indlæg kommer 2 gange, men jeg kan ikke se at det er gået igennem.

Jeg er meget interesseret i pakkedimsen.

Ved I hvor mange procent den kan pakke til (80%, 90%)?

vh
Peter

Det ved jeg faktisk ikke, men kig evt. videon hvor jeg pakker lidt af hvert - det kan måske give dig et prej om det er noget du kan bruge :-))
http://www.grillklubben.dk/video/vacuum.wmv

Der er i øvrigt et godt tilbud lige nu på maskinen incl. 500 poser - viewtopic.php?f=27&t=687
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf peter@kastoft.dk » 29. jul 2009, 08:15

Hej

Det burde stå i tekniske specs. Når jeg spørger er det fordi jeg gerne vil have minimum 80%, mens 90% er det der bliver anbefalet til Sous Vide, så vidt jeg kan se, men så stiger prisen gevaldigt.

Jeg vil gerne bestille en. Hvordan gør jeg?

vh
peter
peter@kastoft.dk

Indlægaf JBI » 29. jul 2009, 08:40

peter@kastoft.dk skrev:Hej

Det burde stå i tekniske specs. Når jeg spørger er det fordi jeg gerne vil have minimum 80%, mens 90% er det der bliver anbefalet til Sous Vide, så vidt jeg kan se, men så stiger prisen gevaldigt.

Jeg vil gerne bestille en. Hvordan gør jeg?

vh
peter

Hej.

Du overfører blot beløbet til følgende konto:

Danske bank.
Reg. 4629
Konto nr. 4629011943

Jeg sender dig lige en privat besked for god ordens skyld.
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf lars hansen » 24. nov 2009, 22:22

jeg vil meget gerne med på vognen og bestille en maskine med samt poser. Kan sagtens hente den i århus

Hilsen
lars Hansen
lars hansen

Indlægaf Speedi » 25. nov 2009, 06:32

Hej Lars

Som du sikkert også har set på forsiden, er der desværre lukket for salg indtil d. 1. december.

Vi bruger tiden på at få shoppen op at køre 100%, og gør bestillingsprocessen lettere!
Mvh

Christian

Team Grillklubben og Grillbutikken - velkommen i klubben!
Husk at besøge http://www.grillbutikken.dk
Speedi
Team GB
Team GB

Geografisk sted: Aalestrup
GNV Region: Midt- og Nordjylland

Indlægaf jpv » 28. nov 2009, 11:09

hvad mærke de vakumpakkere ?? tror jeg vil have en når shoppen åbner :D
jpv

Indlægaf JBI » 28. nov 2009, 14:50

jpv skrev:hvad mærke de vakumpakkere ?? tror jeg vil have en når shoppen åbner :D

Hej.
maskinerne kommer direkte fra fabrikken i Kina.
Fabrikken kalder maskinerne "sin bo"

Den er effektiv, og udmærker sig bla.ved der kan benyttes "flade" poser modsat de fleste andre hjemme-modeller der kun kan bruge rillede poser.
Fordelen ved dette er prisen på poserne er langt langt billigere. (50 øre i gennemsnit)

Salget har gået over alt forventning, og jeg modtager rigtig meget positive feedback på mails.
Pr. 100 solgte maskiner, har der dog været 1-3 reklamationer, men alt sammen noget der kunne fikses hurtigt.

"desværre" har salget eksploderet de sidste 2-3 uger så der er ikke mange på lager, men en ny sending er undervejs så jeg håber det kommer til at overlappe hinanden.
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Foregående

Tilbage til Vacuum-pakkere