Info om vakuumpakkerne

Redaktør: JBI

Re: Info om vakuumpakkerne

Indlægaf JBI » 20. mar 2009, 18:17

madsen1 skrev:Hej Jan
Jeg vil også gerne bestille en vakumpakker, samt en ekstra omgang poser, så skal jeg lige høre om der er nogle bageplader på vej ?
Hvis der er det - vil jeg også gerne have et par stykker af dem med
Hilsen Jens

åh ja.. de bageplader skal vi da lige have klippet og bukket :-))

Jeg sender dig lige en mail vedr. vacuumpakkerne i løbet af weekenden.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf madsen1 » 28. mar 2009, 08:49

JBI skrev:
Jeg vil også gerne bestille en vakumpakker, samt en ekstra omgang poser, så skal jeg lige høre om der er nogle bageplader på vej ?
Hvis der er det - vil jeg også gerne have et par stykker af dem med
Hilsen Jens

åh ja.. de bageplader skal vi da lige have klippet og bukket :-))

Jeg sender dig lige en mail vedr. vacuumpakkerne i løbet af weekenden.

Hej Jan
Jeg har dig lidt mistænkt for, at du er så glad for dine vakuumpakkere, at du ikke vil sælge dem :o)
Skulle det ikke være tilfældet vil jeg stadig gerne købe en af dem! - samt en omgang poser, og 2 bageplader hvis de er færdige
Hilsen Jens
Baby Q - Q300 - Summit 470 - Jens Madsen
Brugeravatar
madsen1
Klubmedlem
Klubmedlem

GNV Region: or

Indlægaf JBI » 29. mar 2009, 11:34

Jeg har dig lidt mistænkt for, at du er så glad for dine vakuumpakkere, at du ikke vil sælge dem :o)
Skulle det ikke være tilfældet vil jeg stadig gerne købe en af dem! - samt en omgang poser, og 2 bageplader hvis de er færdige
Hilsen Jens

Hej Jens.

Jeg kan godt lokkes til at sælge et par stykker mere, for har stadig 1 palle fuld og flere er på vej :-))
Den burde faktisk være fast inventar i ethvert dansk køkken, og med den fart der er på salget lykkes det måske :-))

Man kan stadig nå intro-tilbudet, så maskinerne kan stadig købes incl. 200 poser til kun Kr. 749.

Maskinerne bliver sendt med post-Danmark, og fragten koster Kr. 75,-
Altså totalpris med fragt Kr. 824,- (det er også muligt at afhente maskinerne i bla. Århus)

Venligst indbetal beløbet på følgende konto, og husk at skrive brugernavn i overførslen så jeg ved det er en fra grillklubben.dk og du får de ekstra poser med :-))

Ønsker du maskinen fremsendt til anden adresse end den der automatisk vil stå i bankoverførslen
Bedes du skrive dette i feltet på netbank, eller sende mig en mail på JBI@grillklubben.dk

Faktura fremsendes til den mail man har registreret sig med på grillklubben.dk, og maskinerne sælges efter den danske købelov.

Danske bank.
Reg. 4629
Konto nr. 4629011943

Rigtig god fornøjelse med maskinen, og er man i tvivl om noget så spørg endelig løs.

Med venlig hilsen

JBI
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf prohunter69 » 9. apr 2009, 23:22

er der INGEN som vil sælge mig en vakumpakker ? ? ? ring 20332047 eller mail med et tlf nr for bestilling : prohunter69@hotmail.com
prohunter69

Indlægaf Fred » 10. apr 2009, 01:21

prohunter69 skrev:er der INGEN som vil sælge mig en vakumpakker ? ? ? ring 20332047 eller mail med et tlf nr for bestilling : prohunter69@hotmail.com

Hej prohunter69

Jeg har sendt dig en PM ang. dit indlæg - for naturligvis skal du have en vakuumpakker. ;)

Vakuumpakkeren vil blive indleveret på lørdag - til forsendelse, men pga. påsken har du den nok først på tirsdag/onsdag.
"Resultater opnås når virkelystne mennesker samarbejder"

/Frederik
Brugeravatar
Fred
Æres Grillklub Medlem
Æres Grillklub Medlem

Geografisk sted: Lunderskov
GNV Region: Sydjylland - Jylland

Indlægaf antonius » 21. apr 2009, 10:30

Hej kan jeg være med på en vacuum-pakker i bekræftende fald giver du mig besked om hvordan jeg skal forholde mig mvh antonius.
antonius

Geografisk sted: hvidovre
GNV Region: Hovedstaden

Indlægaf JBI » 21. apr 2009, 11:12

antonius skrev:Hej kan jeg være med på en vacuum-pakker i bekræftende fald giver du mig besked om hvordan jeg skal forholde mig mvh antonius.

Hej Antonius.

Vi kører stadig tilbud, så vacuumpakkeren kan endnu købes incl. ekstra poser til kun Kr. 749.

Altså totalpris med fragt Kr. 824,- (det er også muligt at afhente maskinerne i Århus eller på fjernlageret i Oksbøl, og da sparer man naturligvis portoen)

Ønsker du at benytte tilbudet med ekstra medfølgende poser, så husk at skrive brugernavn i overførslen så jeg ved det er en fra grillklubben.dk :-))

Ønsker du maskinen fremsendt til anden adresse end den der automatisk vil stå i bankoverførslen
Bedes du skrive dette i feltet på netbank, eller sende mig en mail på JBI@grillklubben.dk

Faktura fremsendes til den mail man har registreret sig med på grillklubben.dk, og maskinerne sælges i henhold til den danske købelov.
Maskinerne sælges gennem mit firma BBI A/S som har følgende bank:

Danske bank.
Reg. 4629
Konto nr. 4629011943

Rigtig god fornøjelse med maskinen, og er man i tvivl om noget så spørg endelig løs.
HUSK nu at skrive brugernavn i overførslen!!!

Med venlig hilsen

JBI
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf Flemming » 28. apr 2009, 09:17

JBI skrev:
antonius skrev:Hej kan jeg være med på en vacuum-pakker i bekræftende fald giver du mig besked om hvordan jeg skal forholde mig mvh antonius.

Hej Antonius.

Vi kører stadig tilbud, så vacuumpakkeren kan endnu købes incl. ekstra poser til kun Kr. 749.

Altså totalpris med fragt Kr. 824,- (det er også muligt at afhente maskinerne i Århus eller på fjernlageret i Oksbøl, og da sparer man naturligvis portoen)

Ønsker du at benytte tilbudet med ekstra medfølgende poser, så husk at skrive brugernavn i overførslen så jeg ved det er en fra grillklubben.dk :-))

Faktura fremsendes til den mail man har registreret sig med på grillklubben.dk, og maskinerne sælges i henhold til den danske købelov.
Maskinerne sælges gennem mit firma BBI A/S som har følgende bank:

Danske bank.
Reg. 4629
Konto nr. 4629011943

HUSK nu at skrive brugernavn i overførslen!!!

Med venlig hilsen

JBI

Jeg har fulgt ovenstående vejledning, indsat pengene etc.

Hvor kan man generelt læse mere om posevalg i forhold til mikroovn, frysning, modning af kød?

Venlig hilsen
Flemming Rubini
Flemming

Indlægaf JBI » 28. apr 2009, 10:42

Flemming skrev:Hvor kan man generelt læse mere om posevalg i forhold til mikroovn, frysning, modning af kød?
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Hej Flemming.

Jeg har ikke selv et konkret bud, og syntes det er svært at finde noget brugbart på nettet.
jeg læst at mange madvarer skulle kunne holde sig op til 5 gange så lang tid hvis man vacuumpakker det, og under frost er det helt slut med frostskader.
Mht. modning, tænker du måske på marinering af kød for at mørne det? under vacuum skulle denne proces være ca. 4 gange så effektiv.

Faldt også over en artikkel skrevet ad Eddy René om vakuumering:
http://connery.dk/koekken-tips-og-nyheder.4223.ahtml

Ps. din vakuumpakker er afsendt herfra i dag :-))
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf Flemming » 28. apr 2009, 12:14

JBI skrev:
Flemming skrev:Hvor kan man generelt læse mere om posevalg i forhold til mikroovn, frysning, modning af kød?
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Hej Flemming.

Jeg har ikke selv et konkret bud, og syntes det er svært at finde noget brugbart på nettet.
jeg læst at mange madvarer skulle kunne holde sig op til 5 gange så lang tid hvis man vacuumpakker det, og under frost er det helt slut med frostskader.
Mht. modning, tænker du måske på marinering af kød for at mørne det? under vacuum skulle denne proces være ca. 4 gange så effektiv.

Faldt også over en artikkel skrevet ad Eddy René om vakuumering:
http://connery.dk/koekken-tips-og-nyheder.4223.ahtml

Ps. din vakuumpakker er afsendt herfra i dag :-))

Tak, det var hurtig betjening, dejligt.

Jeg fandt en gammel artikel på forbrugerstyrelsen om holdbarheder som du måske også vil finde interessant:
http://www.uk.foedevarestyrelsen.dk/FDi ... 0/kap6.asp

Mht. mørning, så var det uden marinade. Jeg ved ikke helt hvad jeg forestiller mig, men et eller andet med, at have mere styr på mørning af hele kødstykker.

venlig hilsen
Flemming Rubini
Flemming

ForegåendeNæste

Tilbage til Vacuum-pakkere