Info om vakuumpakkerne

Redaktør: JBI

Re: Info om vakuumpakkerne

Indlægaf JBI » 18. dec 2008, 17:35

EddyTheMadChef skrev:Hey JBI fin side du har fået banket sammen her ;) hvornår regner i med at være klar med de vacum maskiner ??

Eddy min ven :D ført og fremmest velkommen til!

Planen var naturligvis at kune lancere vacuumpakkerne så de kunne ligge under jluetræet, men af erfaring tør jeg ikke love noget som helst.
Jeg kan love de er shippet, og på vej mod Danmark samt de senest burde være her i starten af januar men mere tør jeg ikke love pt.

Jeg både håber du vil skrive, og ikke mindst besvare spørgsmål på denne side! du er jo i mine øjne den ukronede grill-kok .-s

Velkommen til.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf Mtinus » 18. dec 2008, 18:08

Hej JBI

Er der stadig flere maskiner eller er du gået udsolgt?
Mtinus

Indlægaf ggf » 18. dec 2008, 19:15

Jeg er også med på,sådan en fin vakuumsuger :)
Med Venlig Hilsen
Jacob
Brugeravatar
ggf
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: 3200 Helsinge
GNV Region: hovedstaden

Indlægaf JBI » 18. dec 2008, 21:31

Der er ikke udsolgt endnu, og jeg er sikker på i bliver fortjent med ventetiden!

Har set nogen tale nedladende om handlen, men i har intet at frygte!

Maskinerne bliver solgt gennem mit firma som har eksisteret siden 1982, så jeg lukker ikke bare lige som mange døgnflue-firmaer.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf knoltot » 18. dec 2008, 21:46

jov det er der nok flere der har set :lol: nok også nogen der har set den fine nye mappe du har fået på samme side .-rr ser virkelig frem til de lander. det er altid sjovt at få nyt legetøj :P
M.V.H
Thomas
knoltot
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Hurup thy

Indlægaf Lennie » 18. dec 2008, 21:58

knoltot skrev:jov det er der nok flere der har set :lol: nok også nogen der har set den fine nye mappe du har fået på samme side .-rr ser virkelig frem til de lander. det er altid sjovt at få nyt legetøj :P

Ja, de blir sgu da mere og mere nærtagne på GG, men så er det da godt at komme herind, hvor der er plads til alle :D ;)

Glædelig jul til alle iøvrigt!
Hilsen
Åse
Brugeravatar
Lennie
Grillklub medlem
Grillklub medlem

Geografisk sted: Dronninglund, Nordjylland
GNV Region: Region Nordjylland

Indlægaf Mor Birthe » 19. dec 2008, 08:17

JBI skrev:Der er ikke udsolgt endnu, og jeg er sikker på i bliver fortjent med ventetiden!

Har set nogen tale nedladende om handlen, men i har intet at frygte!

Maskinerne bliver solgt gennem mit firma som har eksisteret siden 1982, så jeg lukker ikke bare lige som mange døgnflue-firmaer.

Ja for pokker JBI sikke dog en debat der har været på GG omkring den vackummaskine - det er faktisk til, at dø af grin over :lol:

Synes lige som Lennie, at de det sidste stykke tid er blevet rimelig nærtagende på den side - det er derfor jeg bad om, at blive deaktiveret.... ;)

Nu vil jeg ønske dig og Marlene en rigtig glædelig Jul og så glæder jeg mig til, at maskinen lander i DK

KH
Mor Birthe
Med venlig hilsen fra
Mor Birthe

Stedet til at være glad er her,
tiden til at være glad er nu,
måden til at være glad er at få andre til det samme.

Billede
Brugeravatar
Mor Birthe
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Tilst
GNV Region: Midt og sydjylland

Indlægaf EddyTheMadChef » 19. dec 2008, 23:31

JBI skrev:
EddyTheMadChef skrev:Hey JBI fin side du har fået banket sammen her ;) hvornår regner i med at være klar med de vacum maskiner ??

Eddy min ven :D ført og fremmest velkommen til!

Planen var naturligvis at kune lancere vacuumpakkerne så de kunne ligge under jluetræet, men af erfaring tør jeg ikke love noget som helst.
Jeg kan love de er shippet, og på vej mod Danmark samt de senest burde være her i starten af januar men mere tør jeg ikke love pt.

Jeg både håber du vil skrive, og ikke mindst besvare spørgsmål på denne side! du er jo i mine øjne den ukronede grill-kok .-s

Velkommen til.

He he Takker :oops: Og det er altid sjovt at følge dine Storm P ting :-) og jeg kan læse i tråden her at jeg må over og tjekke GG he he
Brugeravatar
EddyTheMadChef
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: København NV
GNV Region: Region Sjælland

Indlægaf EddyTheMadChef » 19. dec 2008, 23:38

Brugeravatar
EddyTheMadChef
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: København NV
GNV Region: Region Sjælland

Indlægaf mwinther » 20. dec 2008, 10:39

Ja, det er godt nok ved at være langt ude.. og selv om det kribler i fingrene for at komme til at skrive sin mening, så er det sgu svært ikke at synke til samme lave niveau som vise personer... Fik dog skrevet min mening, omend så pakket godt ind at den ikke overtræde hverken etiske regler eller mit eget bundniveau. Men for at ikke gøre det her til en lang pædagogisk forklaring på hvad negativ opmærksomhed er og hvilken slags mennesker der altid tuder over andre, så synes jeg vi skal rette fokus ind på det som VI synes er fedt. Nemlig kreativ kokkerering med hjælpemidler konstrureret og fundet af grillklubbens medlemmer og i den grad JBI.

Og fedt at se Eddy her, du har sgu lavet mange fede indslag rundt omkring. Håber jeres landsholds eventyr går godt.
Michael Kvist Winther

- hvis det ka googles, ka det grilles..
Brugeravatar
mwinther
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Skive
GNV Region: GNV MIDT

ForegåendeNæste

Tilbage til Vacuum-pakkere