Info om vakuumpakkerne

Redaktør: JBI

Re: Info om vakuumpakkerne

Indlægaf EddyTheMadChef » 20. dec 2008, 14:51

mwinther skrev:Og fedt at se Eddy her, du har sgu lavet mange fede indslag rundt omkring. Håber jeres landsholds eventyr går godt.

Takker troede lige at dit "sure" opstød på GG var ment til mig ;) da du jo ikke har denne her linie med der inde :D
Og ja jeg tror det bliver helt vildt stort at komme til USA og holde den Danske fane højt .-Y
Brugeravatar
EddyTheMadChef
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: København NV
GNV Region: Region Sjælland

Indlægaf mwinther » 20. dec 2008, 17:53

Takker troede lige at dit "sure" opstød på GG var ment til mig da du jo ikke har denne her linie med der inde

nope, ikke dig. :-v
Michael Kvist Winther

- hvis det ka googles, ka det grilles..
Brugeravatar
mwinther
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Skive
GNV Region: GNV MIDT

Indlægaf EddyTheMadChef » 20. dec 2008, 21:27

mwinther skrev:
Takker troede lige at dit "sure" opstød på GG var ment til mig da du jo ikke har denne her linie med der inde

nåå okay ;) kunne måske bare godt opfattes sådan :D
Brugeravatar
EddyTheMadChef
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: København NV
GNV Region: Region Sjælland

Indlægaf mwinther » 20. dec 2008, 21:51

EddyTheMadChef skrev:
mwinther skrev:

nåå okay ;) kunne måske bare godt opfattes sådan :D

Hehe, du føler dig truffet?? .-cc
Ved faktisk ikke hvorfor du har en advarsel og det bekymre mig egentlig ikke særlig meget, for jeg har set hvordan "diskutionerne" nogle gange kan udvikle sig og så ender det altid/ofte med at man går efter manden der bliver skudt på og ikke ham der skyder.
mit indlæg er mest skrevet i frustation over at der simpelthen er nogen der opfører sig som pattebørn og bare ikke kan lade nogle komme med deres mening uden at sige de ved bedre eller det her tilfælde hvor JBI får en over nakken, uden at have været med i direkte i samtalen.
At jeg skriver at jeg er enig i de etiske regler, er fordi jeg er. Desværre synes jeg måske ikke altid de bliver brugt på den måde som de kunne bruges, forstået på den måde at man måske i kampenshede måske udpeger den forkerte synder. Det er lidt ligesom slagsmålet i skolegården: Det er som regel den største og ham de andre er bange for som får skældud, selvom det ikke er ham der har startet balladen. Men det er en anden snak, mere inden for mit fagområde og det hører slet ikke hjemme her. .-C Fortæl hellere noget mere om dit fagområde og hvilke muligheder du ser i en vakuumpakker og om vi kan bruge den til andet end sousvide. .-rr
Michael Kvist Winther

- hvis det ka googles, ka det grilles..
Brugeravatar
mwinther
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Skive
GNV Region: GNV MIDT

Indlægaf nordan » 22. dec 2008, 12:23

JBI skrev:Vakuumpakkerne er nu en realitet, og alt er på plads med brugsanvisning på dansk, samt stik og isolering der opfylder den danske lovgivning.
Maskinerne kommer i en kraftig emballage hvor selve enheden hænger i korkophæng.
Alle papirer, og det økonomiske er nu på plads, og maskinerne er ved at blive pakket til shipping.
Vi må desværre vente 4-5 uger til skibet ankommer til KBH før vi kan begynde at sende maskinerne ud, men bestiller man allerede nu medfølger der i alt 200 vakuumposer.
Vi har også lavet aftaler med danske producenter af vakuumposer, så disse vil fremover kunne købes her på siden til lave priser i alle størrelser.
Husk også at denne maskine er så smart, at den kan vakuumpakke og svejse alm. Fryseposer.
Alm. Fryseposer er ikke egnet til sous-vide, som vi vil lægge meget arbejde i senere.

Giv dig til kende her i indlægget, og du er sikret tilbudet af en maskine incl. 200 vakuumposer til intrduktionsprisen på kun Kr. 749,-
Der er ingen købetvang, og du kan altid springe fra.
Der skal ikke betales noget forud.

Mvh
JBI & Marlene
nordan

Indlægaf nordan » 22. dec 2008, 12:25

jeg vil meget gerne havde en vakuumpakker
hilsen nordan
nordan

Indlægaf JohnL » 23. dec 2008, 07:59

Hej JBI

Jeg vil meget gerne have lov til at aftage en vakuumpakker.
Skal have erstattet min billige model fra tyskland, der absolut ikke virker efter hensigten.

mvh og god jul
JohnL
JohnL

Indlægaf 30,06 » 29. dec 2008, 14:56

Hej JBI

Du må gerne skrive mig på listen!
M.V.H. Finn
30,06

Indlægaf vaabengaard » 29. dec 2008, 18:56

Hej
Jeg ved ikke om jeg har overset det , men er der ikke et navn på vacuumpakkeren.
vaabengaard
Klubmedlem på prøve
Klubmedlem på prøve

Geografisk sted: Esbjerg
GNV Region: Syddanmark

Indlægaf JBI » 29. dec 2008, 19:20

vaabengaard skrev:Hej
Jeg ved ikke om jeg har overset det , men er der ikke et navn på vacuumpakkeren.

Producenten vil gerne trykke "grillkluben.dk" på maskinerne, men det kræver desværre en ret stor bestilling, så det bliver det ikke i første omgang.
Endtil videre står der bare keep fresh sinbo vacuum sealer.

Vakuumfunktionen i maskinen ligger i det de kalder "snokel" altså et mundstykke der skaber et godt vakuum, og derefter svejses posen.
Maskinen kan indstilles fra 1 til 7 sekunders svejsetid afh. af posernes tykkelse (den kan også svejse alm. polyetalen fryseposer fra fakta eller lign.)
Der medfølger naturligvis en manual, men vi laver snart en enkel overskuelig manual på A4 til download.
Maskinerne har garanti efter den danske købelov, og vi står naturligvis klar til at hjælpe her på siden - men de er nu ret lette at betjene.
Maskinen kan også ses og afprøves her på vores bopæl hvis nogen ønsker det - bare send en mail på JBI@grillklubben.dk så aftaler vi nærmere.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

ForegåendeNæste

Tilbage til Vacuum-pakkere