Vintertilbud - vacuumpakkere og løse poser

Redaktør: JBI

Vintertilbud - vacuumpakkere og løse poser

Indlægaf JBI » 27. okt 2009, 15:42

Salget af vakuumpakkere går forrygende godt, og efter vi har haft dem i salg i ca. 8 måneder samt alt den feedback vi har fået er vi nu stensikre på vi har et virkelig kvalitetsprodukt i forhold til prisen og andre maskiner på markedet.
Og det skal da fejres med et fortsat godt tilbud :-))

Prisen starter ved 699,- ( 1 stk. vakuumpakker incl. En lille prøvepakke med poser)

Eller 1 stk. vakuumpakker incl. 500 poser i 5 forskellige størrelser - kun Kr. 869,-
Mere info om vacuumpakkerne kan findes under forum > vacuumpakkere

Til alle der allerede har købt en maskine, er der igen tilbud på en pakke med 500 poser.

Poserne har denne gang størrelser på:

B x L (mm)
150 x 280
180 x 230
180 x 350
200 x 200
250 x 360

Pose-pakken koster Kr. 240 incl. moms (plus fragt)

Pakkerne sendes på 2 måder.
Med post danmark hvor fragten for pakken med 500 poser koster Kr. 75, og fragten på pakken incl. vacuumpakker koster Kr. 95,-

Eller med Stormbudet, hvor det kræver at pakken må stilles hvis du ikke er hjemme.
Med stormbudet er prisen den samme uanset om det kun er poserne, eller incl. maskinen - det koster kun Kr. 62,50 med stormbudet (kurer)

Der købes ved at indbetale på følgende konto:

Danske bank. Reg. 4629 Konto nr. 4629011943

500 poser sendt med post danmark. Total Kr. 315,00
500 poser sendt med Stormbudet. Total Kr. 302,50
1 stk. vacuumpakker incl. 500 poser sendt med post danmark. Total Kr. 964,00
1 stk. vacuumpakker incl. 500 poser sendt med Stormbudet. Total Kr. 931,50

Det er ikke nødvendigt at sende mail eller PM, da beløbene er forskellige og jeg derved let kan se hvilken pakke, og hvilken forsendelse der ønskes – men du er naturligvis altid velkommen til at kontakte mig på JBI@grillklubben.dk eller på tlf/sms. 40286274 (tager jeg ikke lige telefonen, så lig en besked og jeg ringer hurtigt tilbage)

Ønsker du pakken sendt til anden adresse end den der automatisk vil fremstå i overførslen - så HUSK at skriv det i meddelelsesfeltet i overførslen!
Pakkerne kan naturligvis også afhentes her ved Århus så du sparer fragten, men ring lige i forvejen så vi kan aftale nærmere tidspunkt.

Pose-pakken:

Incl. vacuumpakker:

Kan jeg komme op på indkøb af en større mængde kan jeg få dem leveret i eget design - så jeg håber i vil anbefale maskinen til venner og bekendte hvis i er tilfredse med den :-))
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Tilbage til Vacuum-pakkere