Vacuumpakker

Redaktør: JBI

Vacuumpakker

Indlægaf norms-64 » 8. dec 2009, 16:21

Synes lige jeg vil sige at jeg har fået sådan en fætter , har lige pakket ca.18kg kød, ka kun sige den er fabelagtig og så har jeg ikke engang prøvet det der susse vide , så jow Jan det var ventetiden værd .-Y , godt jeg købte den pakke med ekstra poser .Der er jo et kæmpe spild på 2 poser når man skal øve sig så deeeet , dem der ikke har en bør være misundelige 8-)
Mvh
Norms

Os fra BIF slår squ da OB den 11-4 til næste år
Den letteste dag under en slankekur er den tredje dag, for da har man nemlig allerede opgivet den.
norms-64
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Re: Vacuumpakker

Indlægaf JBI » 8. dec 2009, 16:49

norms-64 skrev:Synes lige jeg vil sige at jeg har fået sådan en fætter , har lige pakket ca.18kg kød, ka kun sige den er fabelagtig og så har jeg ikke engang prøvet det der susse vide , så jow Jan det var ventetiden værd .-Y , godt jeg købte den pakke med ekstra poser .Der er jo et kæmpe spild på 2 poser når man skal øve sig så deeeet , dem der ikke har en bør være misundelige 8-)

Uha... den sidder ikke lige i øjet, da der pt. er udsolgt af vakuumpakkere :? (du fik faktisk den sidste fra lageret)
Jeg arbejder Hårdt på sagen, men desværre ser det ud til der går noget tid endnu.
Kineserne er dygtige, men de kan fan#%¤""#¤#% være svære at danse med.

Så snart den nye sending er her bliver det skrevet på både forummet og i shoppen!

Ps. der er spændende ting på vej mht. sous-vide ;)
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf mwinther » 9. dec 2009, 16:54

Kan slet ikke vente på at det kommer hjem.. har endelig fået overtalt konen til køb af en. .-x
Michael Kvist Winther

- hvis det ka googles, ka det grilles..
Brugeravatar
mwinther
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Skive
GNV Region: GNV MIDT

Indlægaf JBI » 10. dec 2009, 09:01

mwinther skrev:Kan slet ikke vente på at det kommer hjem.. har endelig fået overtalt konen til køb af en. .-x

Jamen så kan du godt glæde dig, men desværre har der været en del komplikationer der gør den først ankommer i januar desværre.
Til gengæld kommer der sandsynligvis en lidt større model også, men den skal først testes og have CE godkendelse.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf mwinther » 10. dec 2009, 15:57

æv, men så kan jeg jo lære at slå til mens der er.

Godt der ikke er længe til Januar .-Y
Michael Kvist Winther

Brugeravatar
mwinther
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf Emil » 10. dec 2009, 18:09

mwinther skrev:æv, men så kan jeg jo lære at slå til mens der er.

Forventningens glæde er den største :-))
Når du endelig får den indenfor døren, får du travlt; så skal der pakkes alt muligt.

Så nyd nu din frihed .-s

m.v.h. Emil
Emil
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf mwinther » 30. dec 2009, 14:23

Emil skrev:
mwinther skrev:æv, men så kan jeg jo lære at slå til mens der er.

Forventningens glæde er den største :-))
Når du endelig får den indenfor døren, får du travlt; så skal der pakkes alt muligt.

Så nyd nu din frihed .-s

m.v.h. Emil

Ja, det varede ikke længe... :)) Jeg fik en vakuumpakker i julegave, selvfølgelig købt herinde i god tid, så nok lidt et held der var udsolgt, for ellers havde jeg haft 2. Nu må næste mål være en temp. controller, så jeg kan komme igang med at lave sousvide. Gad vide om man skal lede efter en løsning eller om grillbutikken kommer med et forslag?? .-//
Michael Kvist Winther

Brugeravatar
mwinther
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf JBI » 30. dec 2009, 14:39

Tillykke med vacuumpakkeren - den bliver du ikke bare glad for, men afhængig af :D

Hvis du kan vente og har lidt is i maven, kommer der en fin lille sousvide/vandbad der er plug & play i shoppen i løbet af januar ;)

Læs evt. sidste indlæg i denne tråd hvor jeg skriver lidt om de kommende produkter i shoppen viewtopic.php?f=54&t=878
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Tilbage til Vacuum-pakkere