Hjælp til røremaskine

Her kan du stille spørgsmål om alskens bagværk

Redaktør: JBI

Hjælp til røremaskine

Indlægaf Diernis » 26. mar 2011, 13:23

Hej alle,

Jeg er blevet tilbudt nedenstående Mastermixer. Er der nogen der kender sådan en og kan sige god for den? Hvad skal/må man give for den?

anlæg+004..[1].jpg

Mvh

Anders
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
-=There is no sincerer love than the love of food=- George Bernard Shaw

Så rigeligt med grej, hvis I spørger familien - men de kan godt lide maden!!!

Kul fra Grillbutikken på lager.... 125,- pr. sæk.
Diernis
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Silkeborg

Re: Hjælp til røremaskine

Indlægaf JBI » 26. mar 2011, 15:00

Det ligner en ret gammel sag.... men den er heldigvis ikke så gammel at den er støbt i brun plast.
Nu er der jo ikke timetæller på sådan en sag, så det er svært at sige om den er benyttet dagligt eller kun et par gange om måneden.
Havde der ikke været kødhakker med ville jeg betegne den som nærmest værdiløs, men er den ikke helt nedslidt vil en 3-500 kr. nok være passende.
Den nyere model (assistenten) ser man indimellem til salg fra 800 til 2000.

Hvis den vitterlig er i god stand bliver du helt sikker glad for den!! den er virkelig god.
Hvis du så hvor mange tæsk min får ville du tro det var løgn... tror jeg laver en lille video næste gang jeg laver pizzadej, for jeg er nødt til at sætte maskinen ned på gulvet fordi den hamrer og banker derudaf på fuld power i 8-10 min. :D men den holder til det gang efter gang... og du får ikke en maskine der er bedre til at lave pizzadej! (altså efter min ydmyge ringe mening :-)) )
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Re: Hjælp til røremaskine

Indlægaf hils » 27. mar 2011, 11:57

hej! Jeg har en af samme model ,den har tjent min familie i 25 år den virker perfekt endnu.Jeg har lige fået kødhakkeren slebet op,den har aldrig være bedre nu, en den nogensinde har været.Jeg har fået spindlen afdrejet så hakkekniven sider helt fast mod spindelen og vinkelret på hulpladen der kan idag købes nye hulplader med forskellig hulstørelser samt ny kniv hvis det er nødvendigt.Obs jeg kender heldigvis en pensioneret maskinarbejder der har sin egen drejebæk i kælderen.
Denne maskine er forgængeren til Assistenten, så de forskellige værktøjer er uændret så der er ingen problemer med at anskaffe ekstra udstyr.
Pris niveauet i Gul og Gratis er 5-800kr.
hils
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Godthåb 9230
GNV Region: nord

Tilbage til Spørg bageren