Lille Pattegris på spyd med motor

spækbræt, røgeplanker, kebabspyd mv.

Redaktør: JBI

Re: Lille Pattegris på spyd med motor

Indlægaf JBI » 10. jul 2011, 21:32

Jeg er som regel i København hver dag og arbejde, så jeg kan helt sikkert godt mødes med dig ved Inco.

i snakker desværre forbi hinanden... Jacob mener Inco i Århus.

MKTherkildsen skrev:Jeg er igang med at prøve at få en INCO kort, tror måske det er muligt via. mit arbejde som har en stor kantine. Men hvis det ikke er muligt er jeg også klar på en gris næste gang du kommer i INCO, evt. kan vi mødes bagefter ved McDonald. HVIS DU DA STADIG ER INTERESSERET I AT HJÆLPE ET SULTENT FOLK

Jeg skal i Inco i morgen formiddag, og du er velkommen til at tage med/mødes der ude.. vel at mærke i Århus :-))
Jeg er i øvrigt gode venner men indkøbschefen derude, så der vanker sikkert gratis kaffe,kage og specialtilbud ;)
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf JakobA » 11. jul 2011, 07:07

Yup! Jeg mener i Aarhus!

Men jeg er jo ikke gode venner med indkøbschefen, så jeg får sq aldrig gratis kaffe og kage :-)
Synes dog de er til snakke med omkring de gode tilbud ;-)

Måske det er Jan, der skal finde grise til os :-P
JakobA
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf lillevang » 11. jul 2011, 19:12

JBI skrev:
Jeg er som regel i København hver dag og arbejde, så jeg kan helt sikkert godt mødes med dig ved Inco.

i snakker desværre forbi hinanden... Jacob mener Inco i Århus.

MKTherkildsen skrev:Jeg er igang med at prøve at få en INCO kort, tror måske det er muligt via. mit arbejde som har en stor kantine. Men hvis det ikke er muligt er jeg også klar på en gris næste gang du kommer i INCO, evt. kan vi mødes bagefter ved McDonald. HVIS DU DA STADIG ER INTERESSERET I AT HJÆLPE ET SULTENT FOLK

Jeg skal i Inco i morgen formiddag, og du er velkommen til at tage med/mødes der ude.. vel at mærke i Århus :-))
Jeg er i øvrigt gode venner men indkøbschefen derude, så der vanker sikkert gratis kaffe,kage og specialtilbud ;)

Øv noget l... er der måske nogen i København som kan hjælpe ?????
lillevang
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf MKTherkildsen » 12. jul 2011, 17:43

Jeg har faktisk fået INCO kort via. mit arbejds, da de har et stor køkken. Så mit problem er løst. Men ellers rigtig mange tak for tilbudet.
MKTherkildsen
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Skejby

Indlægaf JBI » 16. jul 2011, 10:13

MKTherkildsen skrev:Jeg har faktisk fået INCO kort via. mit arbejds, da de har et stor køkken. Så mit problem er løst. Men ellers rigtig mange tak for tilbudet.

Bare husk at stramme ballerne sammen, og lad være at tænke på fruens vredesudbrud når du kommer hjem derfra med bagagerummet fyldt....
Man får altid meget mere med hjem end forentet..... ;)

var lige forbi igen i morges for at hente en nakkefilet (der er jo smagsprøver om lørdagen :-)) ) men kom hjem med alverdens andre impulskøb :oops:
Bla.de her italienske tomatspecialiteter kunne jeg ikke stå for, og en ny mel måtte også lige med.. og en stang entrecote på særtilbud mv. :D

IMG_6244.jpg

Så i aften står den på sous vide entrecote...

IMG_6245.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf Cata » 16. jul 2011, 11:12

Hold k... de ser gode ud de bøffer.

/Jacob
http://www.malja.dk - en smule om mine grillkvajerier ;)
Brugeravatar
Cata
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Hadsten
GNV Region: Midt

Indlægaf MKTherkildsen » 20. jul 2011, 13:52

Ummmmm Sous-Vide er super... Hvilken temperatur giver du dine entrecote ?

Sidste jeg lavede dem var de på 450gram stykket, det fik 58.5grader i 15 timer, og så lige en tur på kamadogrillen ved 300 grader i 2 minutter på hver side. Og så var der dømt kødmave...

Nå men jeg har hentet en gris, den ligger i fryseren. Den skal laves på tirsdag den 26.07, hvor lang tid var din om at tø op? Jeg regnede med at tage den ud af fryseren søndag aften, men ved ikke om det er for sent. Jeg vil prøve at lave den i en Kammado grill, skal nok ligge nogle billeder på nettet.
MKTherkildsen
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf JakobA » 21. jul 2011, 09:35

Jeg mener jeg hentede den torsdag eftermiddag, så lå den bare i den åbne kasse på køkkenbordet natten over og var tøet op fredag formiddag, hvor vi så skulle bruge den ved 14 tiden, så det var helt ok. Vi har desværre hverken køleskab eller fryser, der kan rumme sådan et monstrom, så jeg er nødt til at hente den, når jeg skal bruge den, og kan ikke tø den op i køleskab, som jeg jo egentlig helst ville....
JakobA
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf MKTherkildsen » 21. jul 2011, 09:56

Tak for hjælpen.
MKTherkildsen
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf PODANE » 21. jul 2011, 10:30

Øh undskyld ! men jeg må lige rette en misforståelse, det er ikke en pattegris så skulle den have levet længere, det er nok det nærmeste man kommer et grisefoster.
Jeg syntes faktisk at det er nærmest uhyggeligt
:x :x
Snik Snak Pølsesnak
PODANE
Brugeravatar
PODANE
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Frederiksværk
GNV Region: sjælland nord

ForegåendeNæste

Tilbage til Andre sager...