stor grill

spækbræt, røgeplanker, kebabspyd mv.

Redaktør: JBI

stor grill

Indlægaf lillevang » 22. jul 2011, 09:06

Jeg har sat mig for at bygge en lukket grill til pattegris, men er ikke helt sikker på hvordan den skal konstrueres.
Så vil høre om der evt. er en der ligger inde med en tegning af sådan en ?

Lars/Lillevang
lillevang
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Roskilde

Re: stor grill

Indlægaf jv31 » 22. jul 2011, 14:28

Du kan se lidt mål her nederst på siden http://www.tbsgrillshop.dk/shop/danroaster-professionel-grill/danroaster-pro-proffgrill.aspx
Hvad med og lave en åben så du kan bruge brænde istedet for ? Det er lidt sjover og kunne se grisen køre rundt på grillen...... så har du en god undskyldning for og sidde med en øl i hånden for at holde øje med når der skal brænde på :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
jv31
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Fyn
GNV Region: Fyn - Region Syddanm

Indlægaf lillevang » 22. jul 2011, 14:45

Jeg har allerede en åben. Men når jeg griller for andre, så er det et spørgsmål om at det tager lidt for lang tid.
lillevang
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf JBI » 22. jul 2011, 15:15

Hvilke maskiner har du til rådighed? valse, kantpresse, saks, plasma?? eller blot en svejser og en vinkelsliber?
Skal den udelukkende fungere, eller skal den også have "Woooaauu den er fed" effekt....
Jeg har engang tegnet en lukket model med wire-hejs, og vil da prøve om jeg kan finde tegningen og maile til dig.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf lillevang » 22. jul 2011, 15:53

JBI skrev:Hvilke maskiner har du til rådighed? valse, kantpresse, saks, plasma?? eller blot en svejser og en vinkelsliber?
Skal den udelukkende fungere, eller skal den også have "Woooaauu den er fed" effekt....
Jeg har engang tegnet en lukket model med wire-hejs, og vil da prøve om jeg kan finde tegningen og maile til dig.

Jeg har nok mulighed for at "låne" et prof værksted til mit projekt.
Det vil da helt klart være fedest med en rigtig woooaauu den er fed grill :0))
lillevang
Klubmedlem
Klubmedlem

Tilbage til Andre sager...