Pizzaspader

spækbræt, røgeplanker, kebabspyd mv.

Redaktør: JBI

Re: Pizzaspader

Indlægaf xang72 » 18. okt 2009, 20:59

Brugte min pap pizza spade for et par dage, og det gik helt galt, da nr 2 pizza skulle ind på stenen ville den ikke rigtig slippe, og jeg blev lidt mere voldsom, med det resultat at jeg tabte det meste at toppingen ned på lågen af ovnen .. piss .. ost på en 275 graders glas plade, det brænder sig hurtigt fast..

GLÆDER mig vildt til at JBIspaden kommer i salg, måske kunne det være min julegave til mig selv ? "host .. host .. ;o) ... "
xang72
Prøvemedlem
Prøvemedlem

Indlægaf JBI » 19. okt 2009, 09:25

xang72 skrev:Brugte min pap pizza spade for et par dage, og det gik helt galt, da nr 2 pizza skulle ind på stenen ville den ikke rigtig slippe, og jeg blev lidt mere voldsom, med det resultat at jeg tabte det meste at toppingen ned på lågen af ovnen .. piss .. ost på en 275 graders glas plade, det brænder sig hurtigt fast..

GLÆDER mig vildt til at JBIspaden kommer i salg, måske kunne det være min julegave til mig selv ? "host .. host .. ;o) ... "

Der var ikke noget jeg hellere ville, end kunne fremvise en stor stak spader lige nu, men desværre er det en af de ting jeg har været nødt til at sætte bagerst i køen for at kunne opretholde en rimelig kort leveringstid på de eksisterende varer.
Det er bestemt ikke droppet, og jeg vil forsøge at have dem klar når shoppen åbner den 1 dec.

Du skal lige være opmærksom på det ikke er nogen mirakel-spade jeg laver.. Jeg vil naturligvis lave den med den særlige glatte overfladebehandling, men det kræver lidt øvelse at mestre spaden alligevel.
Bare én dråbe olie på bordet foran pizzaen kan resultere i total kaos som du har oplevet.
Men... når man først lige får taget på det, er det nu ret nemt.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf headchef » 2. dec 2010, 13:13

denne pizzaspade der er tale om er da hvis anodiseret aluminium mig bekendt ;)
headchef

Indlægaf JBI » 2. dec 2010, 14:23

headchef skrev:denne pizzaspade der er tale om er da hvis anodiseret aluminium mig bekendt ;)

Det er tæt på ja :-))
Den er bla. eloxeret, hvorved der også sker en anodiseringsproces.
Hvis det var godkendt til fødevarer kunne det også være sjovt at eksperimentere med nano, men pt. er der jo ingen der ved hvordan nano påvirker mennesket - så det er nok bedst at lade det ligge lidt endnu...

Der er i øvrigt et nyere indlæg om pizzaspaden her - viewtopic.php?f=54&t=1643

Og den er i grillbutikken her - http://www.grillbutikken.dk/product.php?id_product=96

Og sådan ser den endelige model ud:

Billede
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Foregående

Tilbage til Andre sager...