Grillnetværk Nordjylland

Redaktør: Administrator

Re: Grillnetværk Nordjylland

Indlægaf JBI » 21. aug 2013, 21:08

smoker skrev:så mangler vi bare et arrangement af en art :-))

Fedt der sker noget i grillnetværket!
Et lille hyggeligt arrangement kræver egentlig ikke meget.. og har man blot en smule have og/eller terrasseplads er alle muligheder åbne :-))
grunden til der ikke er sket meget tror jeg skyldes et manglende tema, for man kan jo ikke bare skrive "vi griller pølser osv. på fredag"
Et tema skal der til, og det kunne f.eks være "test af grillbutikkens nye lodrette gas og kebab grill" eller alt mulig andet :)

For at sparke gang og liv i netværk-Nordjylland, vil jeg hellere end gerne hjælpe til og måske fremskaffe det i kunne bruge.
Hvis én af jer vil være tovholder til et arrangement, hvor i evt. mødes for bare at sige hej til en anden griller kunne jeg måske skaffe noget kød fra en sponsor i kunne grille?

Alle muligheder er åbne.. i skal bare komme frem og råbe op :-))
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf Hald » 21. aug 2013, 21:44

Selvom jeg nok nærmere hører til i region Det Sydligste Sønderjylland, er jeg alligevel nødt til at få stillet min nysgerrighed.

Hvad er "grillbutikkens nye lodrette gas og kebab grill"?

Michael
Hald

Geografisk sted: Kruså

Indlægaf smoker » 22. aug 2013, 03:52

GAS OG KEBAB GRILL. hvad er nu det for noget fortæl fortæl
jeg vil da gerne lægge "have" til, til et gang grillen, men er jo nok den der bor yderst, så hvis det ikke er et problem så finder vi en dag
god mad tager tid, rigtig god mad tager lang tid
har kul fra grilbutikken på lager
smoker
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: thisted

Indlægaf fatti » 22. aug 2013, 09:48

Det er nok bare en lufter for noget ud i fremtiden, eller havde
vi vel fået en nyhedsmail om det.
Men sådan en mini en har jeg ventet på i mange år.
Benny .-)
Demokrati- er når 2 ulve og et får stemmer om aftensmaden.]
Brugeravatar
fatti
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: 8362 HØRNING

Indlægaf JBI » 22. aug 2013, 15:17

fatti skrev:Det er nok bare en lufter for noget ud i fremtiden

Jep, og den skulle egentlig først lanceres til foråret 2014, men det ser ud til den allerede er klar om et par måneder :-))
Skal nok vise nogle billeder af prototypen inden længe.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf John.N » 23. aug 2013, 07:09

Er den så mangen til den funktiondesign lige er kommet med eller adskiller den sig helt fra den a ?
Hilsen
John
————————-
Old Truckers BBQ deltager i BBQ konkurrencer i Europa og vi kan følges følgene steder:

Old Truckers BBQ Hjemmeside
Old Truckers BBQ Facebook
Old Truckers BBQ Instagram
Old Truckers BBQ Twitter
John.N
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: fårevejle

Indlægaf JBI » 23. aug 2013, 09:04

John.N skrev:Er den så mangen til den funktiondesign lige er kommet med eller adskiller den sig helt fra den a ?

Det skal jeg ikke kunne sige, for jeg var slet ikke klar over han solgte gasgrill.
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf John.N » 23. aug 2013, 11:00

Nu var der kebab enheden jeg mente.
JBI skrev:
John.N skrev:Er den så mangen til den funktiondesign lige er kommet med eller adskiller den sig helt fra den a ?

Det skal jeg ikke kunne sige, for jeg var slet ikke klar over han solgte gasgrill.

Det er så heller ikke gasgrillen jeg mener det er kebab enheden
Hilsen
John
————————-
Old Truckers BBQ deltager i BBQ konkurrencer i Europa og vi kan følges følgene steder:

Old Truckers BBQ Hjemmeside
Old Truckers BBQ Facebook
Old Truckers BBQ Instagram
Old Truckers BBQ Twitter
John.N
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: fårevejle

Indlægaf JBI » 26. aug 2013, 17:20

Ok, nu fandt jeg ud af hvad du snakker/hentyder til, og nej den er ikke magen til den :-))
Jeg har dog tidligere lavet flere prototyper lignende den hvor man bruger briketter, men jeg syntes det blev for bøvlet at have med at gøre.
Den var tidskrævende, det var svært at styre varmen, svært at genfylde, og hovedårsagen til jeg droppede det helt var der kom aske i maden :roll:
ét lille vindpust og asken hvirvlede omkring kødet, og jeg nyder ikke at spise aske :lol:

Den nye model laver jeg ikke selv fra bunden, men får en "basismodel" jeg bygger videre på.
Som standard er den udstyret med 4 stk. keramiske infrarøde brændere, 2 reguleringsknapper samt indbygget motor der roterer emnet.
jeg har (er i gang med) diverse ekstraudstyr som låger, træfod, 6x spydophæng og hvad jeg nu finder på hen ad vejen.

Som nævnt er det her en prototype hvor vi knap nok har CE-mærkningen helt på plads, men nu vælger jeg at vise den selvom det ikke er sikkert den kommer i shoppen.
hvis og såfremt vi vælger at tage den ind i shoppen bliver prisen omkring kr. 1400,-
Skulle nogen have lyst til en maskine selvom vi ikke lancerer den offentligt i grillbutikken, kan i blot skrive her i tråden (eller PM) da vi får ca. 20 maskiner uanset hvad.

jbi-kebabben.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf nicolajs » 26. aug 2013, 20:43

Jeg kunne nok overtales til at være interesseret :-)
nicolajs
Team
Team

GNV Region: Hovedstaden

ForegåendeNæste

Tilbage til Region Nordjylland