forening i regionerne

Redaktør: Administrator

Re: forening i regionerne

Indlægaf Jacob » 26. dec 2010, 23:42

Nu er jeg helt ny her, men faldt lige over det her indlæg og ville da høre om det nogensinde blev til noget med det inco kort?, billigt/godt kød til grillen ville da ikke være dårligt!
Jacob

Indlægaf JBI » 27. dec 2010, 03:26

Jacob skrev:Nu er jeg helt ny her, men faldt lige over det her indlæg og ville da høre om det nogensinde blev til noget med det inco kort?, billigt/godt kød til grillen ville da ikke være dårligt!

Hej Jacob, og velkommen i grillklubben :-))

Foreningen blev aldrig startet op, men kort før jul blev jeg kontaktet af en større slagter som spurgte om jeg troede medlemmerne af grillklubben var interesseret i at være med i et forsøg med at sende kød til private.
Jeg sagde naturligvis ja, og der kommer mere info om det i løbet af foråret.
Forskellen fra dem her og andre web-steder hvor man kan købe kød, er at de har deres ejet slagteri så vi selv kan være med til at bestemme udskæringerne.
Jeg har bla. bedt om nogle kødfulde spareribs :-))
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf daxdax » 27. dec 2010, 09:59

Jeg syntes at det er en god, det er da bare at springe med på ideen, så vi kan få noget godt og billigt kød til vores grill. .-s :))
mvh.
Flemming
daxdax
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Vejen
GNV Region: Syddanmark

Indlægaf cpn » 27. dec 2010, 12:22

daxdax skrev:Jeg syntes at det er en god, det er da bare at springe med på ideen, så vi kan få noget godt og billigt kød til vores grill. .-s :))

.-s :-v
Mvh.
Carl Peter
Brugeravatar
cpn
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Kirketerp
GNV Region: Nordjylland

Indlægaf Jacob » 27. dec 2010, 13:27

Tak for velkomsten :) det lyder da som en super god ide, det glæder jeg mig til at høre mere om når tid er.
Jacob

Foregående

Tilbage til Region Sjælland