SØGNING I INDLÆG

Læs om ideen med GNV.
Om Medlems oversigt

Redaktør: Administrator

SØGNING I INDLÆG

Indlægaf PODANE » 20. apr 2010, 21:21

Jeg ville gerne have mulighed for en søgning i medlemmernes indlæg langt tilbage.
Når jeg prøver får jeg kun nogle få af de nyeste.
Mit spørgsmål går på muligheden af at søge tre dage eller tre uger baglæns, er det muligt, og hvordan
Snik Snak Pølsesnak
PODANE
Brugeravatar
PODANE
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Frederiksværk
GNV Region: sjælland nord

Re: SØGNING I INDLÆG

Indlægaf Speedi » 21. apr 2010, 05:47

Jeg har ikke umiddelbart problemer med at søge langt tilbage, du kan evt. vælge "avanceret søgning", der har du mulighed for at vælge flere forskellige indstillinger. Bl.a. kan du søge på en bestemt brugers indlæg, men du kan også vælge hvor langt tilbage du vil søge. Hvis du fortsat har problemer så giv lyd fra dig, evt. med det du leder efter, så er det lidt lettere at hjælpe præcist
Mvh

Christian

Team Grillklubben og Grillbutikken - velkommen i klubben!
Husk at besøge http://www.grillbutikken.dk
Speedi
Team GB
Team GB

Geografisk sted: Aalestrup
GNV Region: Midt- og Nordjylland

Indlægaf Administrator » 21. apr 2010, 10:36

Til orientering er der ingen begrænsninger i det at søge. Hvis der f.eks. søges på "kul" får man 366 træffere.
Med venlig hilsen
Administrator
Grillklubben.dk
Danmarks hyggeligste grillforum
Brugeravatar
Administrator
TEAM admin.
TEAM admin.

Geografisk sted: Hvor er du fra ??
GNV Region: Alle

Indlægaf daj72 » 21. apr 2010, 10:39

Som speedi er inde på kan du ved funktionen "Advanceret søgning" udvide tidsfeltet her "Afgræns resultater til forrige". Og hvis du fortsat oplever et snævert træffelt, må du henvende dig igen, og oplyse hvilket søgeord du bruger.

Vær opmærksom på man kan sætte en * på ordet. Hvis man f.eks. vil søge efter kylling, kan man skrive kyll*, så man får man nu alt med Kylling.
mvh
Dan Dajm
Weber Wok
JBI forlænger
JBI Smokegulator
Brugeravatar
daj72
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Nordsjælland
GNV Region: Region Hovedstaden

Indlægaf PODANE » 21. apr 2010, 12:52

Ja tak alle der har svaret, men det jeg efterlyste er når man står i portalen så kan man se alle de seneste indlæg, man kan endda se at der ude i venstre side er et felt med "vis seneste indlæg" der kan feks. stå 12 men klikker du får du eksempelvis 6 og det jeg efterlyste var muligheden af at kunne se alle indlæg for en given periode jeg er godt klar over søgemulighederne i avanceret og alm. søgning kan give en masse resultater på et givet søgeord men hvis jeg ikke har været på sitet i et par dage så er der indlæg jeg aldrig får set fordi man ikke kan bladre i tidligere indlæg, jeg syntes der går noget tabt her fordi man når man ser medlemmernes overskrifter til indlæggene hurtigt kan skimme om det er noget der har personlig interesse eller er noget man kan bidrage til
:-))
Snik Snak Pølsesnak
PODANE
Brugeravatar
PODANE
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf JBI » 21. apr 2010, 13:16

Har du prøvet disse funktioner?
de giver et godt overblik hvis man lige har været væk nogle dage:

vis_indlæg.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

JBI forlænger tilbehør

Indlægaf Adcox » 21. apr 2010, 13:23

Jeg er brændt varm på en JBI smoker til min Weber 57cm.
Det er genialt at man kan lave sin kuglegrill om til en Weber Smokey Mountain som ellers koster 3000,-
Jeg er bare i tvivl om hvad tilbehør jeg har brug for til den.
Jeg er ude på at lave en rygeovn til low-temp-cooking.
Samtidig vil jeg også benytte muligheden for at kunne bruge forlængeren som rotisserrie.
Jeg skal derfor købe:
JBI forlænger
Grillspyd
Grillgafler
Motor
Hvad ellers?
I den store Weber Smoker er er der vist flere lag til hhv. flis, vand, kul og kødrist eller har jeg misforstået det??

Håber nogle kloge grillkokke kan hjælpe en novice, tak
Adcox

Indlægaf hctk » 21. apr 2010, 17:07

Funktionen Vis nye indlæg er også stort set den eneste jeg bruger i forumet (undtaget når jeg selv skal oprette noget) - faktisk har jeg en genvej direkte i min bogmærkelinie, så jeg kun behøver klikke én gang, for at se nye indlæg.
Så har man kun de tråde stående, hvor der er nye indlæg siden man var der sidst (vel at mærke hvis man er logget ind så cookie systemet kan fange det - går da i hvert fald ud fra det er cookies der bruges?) - og hvis man trykker på den lille orange firkant til venstre i en tråd, ryger man direkte til første indlæg man ikke har læst.
Det bliver da vist ikke meget nemmere :)

/Heidi
Brugeravatar
hctk
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Viborg
GNV Region: Midtjylland

Indlægaf Ditte » 21. apr 2010, 17:53

hctk skrev:Funktionen Vis nye indlæg er også stort set den eneste jeg bruger i forumet (undtaget når jeg selv skal oprette noget) - faktisk har jeg en genvej direkte i min bogmærkelinie, så jeg kun behøver klikke én gang, for at se nye indlæg.
Så har man kun de tråde stående, hvor der er nye indlæg siden man var der sidst (vel at mærke hvis man er logget ind så cookie systemet kan fange det - går da i hvert fald ud fra det er cookies der bruges?) - og hvis man trykker på den lille orange firkant til venstre i en tråd, ryger man direkte til første indlæg man ikke har læst.
Det bliver da vist ikke meget nemmere :)

/Heidi

Jeg gør på præcis samme måde :) Det er dejlig nemt, og så kan man hurtigt overskue hvad man har læst og ikke har læst :-v
Ditte
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf PODANE » 21. apr 2010, 20:15

Ok og tak for hjælpen !!!!!!!!!
Nu fes den også ind på min lystavle, jeg har simpelthen stirret mig blind på siden lol
:o :shock: :?
Snik Snak Pølsesnak
PODANE
Brugeravatar
PODANE
Klubmedlem
Klubmedlem

Tilbage til Om Grillnetværket