GNV tovholdere søges..

Læs om ideen med GNV.
Om Medlems oversigt

Redaktør: Administrator

GNV tovholdere søges..

Indlægaf JBI » 6. feb 2010, 12:59

Det lader til at I tager vores idé GNV (grill-netværket) til jer, og med alle dem der efterhånden er tilmeldt de forskellige regioner syntes jeg vi skal have lidt mere styr på det.
Jeg foreslår vi finder en slags "tovholder" i hver region, så der i hver region er én bestemt kontaktperson i det lokale netværk under den samlede GNV-paraply-organisation.

Organisation, netværk osv. lyder så "fint" men i bund og grund er der jo blot tale om grill-folk der mødes lokalt og deler vores fælles hobby - GRILL :-))

Jeg bliver eks. ofte kontaktet af firmaer, slagtere, producenter, leverandører mv. der spørger om jeg har lyst til at modtage en prøvekasse af deres kød eller andet, for at promovere deres mærke på grillklubben.dk.
Som regel takker jeg nej, men det er jo en oplagt mulighed at sende det videre til GNV.
Derudover kan det være at mødes et par timer for at udveksle erfaringer, kigge og afprøve en kamado, udveksle idéer, eller bare en gang social grillhygge, osv. (lige som bil-entusiaster mødes og kigger på forkromede luftfiltre :-)) )
Jeg tror i er med på hvad jeg mener...

Vi søger derfor en person i hver region, der i samarbejde med grillklubben har lyst til at forestå denne opgave som tovholder.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Re: GNV tovholdere søges..

Indlægaf Hedegaard » 6. feb 2010, 14:13

Super idé JBI ! .-)

Hvis der ikke er andre der melder sig og føler sig mere friske end mig, så vil jeg da gerne føre mig frem for Sjællands afdelingen :mrgreen: Er meget interesseret i forskellige nye projekter og Kamadoen ligger jo lunt i svinget ;)
Hedegaard
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Fensmark, Sydsjælland
GNV Region: Region Sjælland

Indlægaf Fred » 6. feb 2010, 15:42

Hedegaard skrev:Super idé JBI ! .-)

Hvis der ikke er andre der melder sig og føler sig mere friske end mig, så vil jeg da gerne føre mig frem for Sjællands afdelingen :mrgreen: Er meget interesseret i forskellige nye projekter og Kamadoen ligger jo lunt i svinget ;)

SUPER Hedegaard .-)

Dejlig, at du er med på ideen. :)

Vi må have flere med fra de respektive regioner. :-v
"Resultater opnås når virkelystne mennesker samarbejder"

/Frederik
Brugeravatar
Fred
Æres Grillklub Medlem
Æres Grillklub Medlem

Geografisk sted: Lunderskov
GNV Region: Sydjylland - Jylland

Indlægaf jettesp » 6. feb 2010, 19:38

Hedegaard skrev:Super idé JBI ! .-)

Så har jeg sat "prik" i netværket for Sjællandsafdelingen. Det er helt fint med mig at Hedegaard er tovholder :-))
jettesp
Klubmedlem
Klubmedlem

Indlægaf Fotowig » 1. mar 2010, 19:22

UPS. Jeg så lige i en anden tråd at JBI søgte tovholdere og jeg meldte mig straks (Denne tråd har jeg ikke set før). Nu ser jeg at Hedegaard har meldt sig på banen først, og jeg vil ikke på nogen måde stå i vejen! Men melder mig som en glad nr. 2 / afløser.
Stor hilsen
Fotowig
---------
Jo bedre man bliver til at grille, jo værre går det når det går galt! (Jeg er åbenbart ved at være RET god) :-)
Brugeravatar
Fotowig
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: 4653 Karise
GNV Region: Sjælland

Indlægaf mtl » 2. mar 2010, 08:07

Hej Jan
Jamen nu der ikke er nogen der står på spring i det fynske, så vil jeg da godt tage opgaven op for det fynske GNV, ved da at der er et par stykker her på øen
HUSK !!!! det er ikke kunst at overleve, det er en kunst at leve

Michael

grillsamling: alt for meget hvis du spørger min kone LOOOL (hvad ved hun om det ;-) )
Brugeravatar
mtl
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Midtfyn (ringe)
GNV Region: Fyn - Region Syddanm

Indlægaf Hedegaard » 2. mar 2010, 20:53

Fotowig skrev:UPS. Jeg så lige i en anden tråd at JBI søgte tovholdere og jeg meldte mig straks (Denne tråd har jeg ikke set før). Nu ser jeg at Hedegaard har meldt sig på banen først, og jeg vil ikke på nogen måde stå i vejen! Men melder mig som en glad nr. 2 / afløser.

Hop du bare foran i køen Fotowig, jeg er nok mere en deltidsansat :lol:
Hedegaard
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Fensmark, Sydsjælland
GNV Region: Region Sjælland

Indlægaf blomstermand » 2. mar 2010, 20:57

mtl skrev:Hej Jan
Jamen nu der ikke er nogen der står på spring i det fynske, så vil jeg da godt tage opgaven op for det fynske GNV, ved da at der er et par stykker her på øen

Jeg stiller op som nummer 2 på Fyn, så kan Fotowig og jeg stå under træet og drikke øl. .-Y
Godt mtl kom først, godt arbejde. :-v

Venlig hilsen
Blomstermand .-f
Det eneste beklædningsstykke der skulle forbydes er for små sko.
Brugeravatar
blomstermand
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Odense
GNV Region: Region Syd - Fyn

Indlægaf Fotowig » 2. mar 2010, 21:38

Jamen nu bliver det jo svært!

Jeg som troede at vejen til at stå under træet, drikke nogle øller med Blomstermand (og ligesindede), og i øvrigt leder og fordeler arbejdet netop var at blive tovholder. Hmmmmmmmmmmmmmm!

Vi må hellere lade JBI om at fortælle mere om jobbet, og og så melde ind med hvad vi hver især er gode til og så se om der måske ikke er plads til en form for samarbejde?
Stor hilsen
Fotowig
---------
Jo bedre man bliver til at grille, jo værre går det når det går galt! (Jeg er åbenbart ved at være RET god) :-)
Brugeravatar
Fotowig
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: 4653 Karise

Indlægaf Helle » 4. mar 2010, 03:54

Super god idé.. Opbakning herfra, til jer som vil.. .-)
Helle
Helle
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Vordingborg Kommune

Næste

Tilbage til Om Grillnetværket