GNV tovholdere søges..

Læs om ideen med GNV.
Om Medlems oversigt

Redaktør: Administrator

Re: GNV tovholdere søges..

Indlægaf JBI » 8. mar 2010, 14:35

Vi nærmer os foråret, og pt. er følgende klar som tovholdere i de forskellige regioner:

Region Sjælland - Hedegaard
Region syd (Fyn) - MTL & blomstermand
Region Nordjylland - Lennie og Kolmorgen
Region Syddanmark - Splash og ?

Det er helt fint med 2 tovholdere i hver region, men vi mangler jo stadig i resten af DK!!
Kom nu frisk på banen :-))

Der er jo ikke noget særligt arbejde i det, men jeg har en fornemmelse af det bliver stort med tiden, og derfor er det rart/nødvendigt med et par kontaktpersoner fra hver region.
Vi vil samtidig oprette et lukket område kun for regions-tovholderne hvor der kan snakkes og udveksles idéer, samt et sted hvor jeg kan ligge eventuelle prøvepakker som f.eks en kødpakke fra en nystartet slagter, et eller anden nyt produkt eller lign. ind.
Her kan de respektive tovholdere så vælge et produkt, og fremføre det i den lokale region som f.eks et arrangement hvor dette skal afprøves.

Det er svært at skrive mere om det, for pt. er det jo kun flygtige idéer og tanker... men lad os nu prøve om vi ikke kan sparke liv i netværket.

KOM FRISK .-)
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf JBI » 8. mar 2010, 15:50

Og LIGE NU har vi allerede den første sponsor på banen, som ønsker nogle nye spændende produkter afprøvet... Skal det bare gå til grunde, eller er der nogen der har lysten til at være tovholder og videregive/udgive opgaven?

KOM FRISK og meld dig til som GNV-tovholder.... .-)
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf Speedi » 8. mar 2010, 16:07

Jeg har egentlig holdt mig tilbage, da jeg synes jeg har rigeligt at se til med Grillbutikken. Men hvis der ikke er andre der melder sig i nordjylland er jeg selvfølgelig klar! Men der må da være nogle flere der har lyst til at være med til at gøre grillklubben til Danmarks grillforum nr. 1!!!
Mvh

Christian

Team Grillklubben og Grillbutikken - velkommen i klubben!
Husk at besøge http://www.grillbutikken.dk
Speedi
Team GB
Team GB

Geografisk sted: Aalestrup
GNV Region: Midt- og Nordjylland

Indlægaf JBI » 8. mar 2010, 16:48

Speedi skrev:Men der må da være nogle flere der har lyst til at være med til at gøre grillklubben til Danmarks grillforum nr. 1!!!

Øhh.. vi er da nr. 1 :D .-x men det er egentlig også ligemeget.... for vi er i hvert fald dem der har det sjovest og hygger mest... hvilket i mine øjne tæller mest :D
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Indlægaf Mor Birthe » 8. mar 2010, 16:57

JBI skrev:Vi nærmer os foråret, og pt. er følgende klar som tovholdere i de forskellige regioner:

Region Sjælland - Hedegaard
Region syd (Fyn) - MTL & blomstermand

Det er helt fint med 2 tovholdere i hver region, men vi mangler jo stadig i resten af DK!!
Kom nu frisk på banen :-))

Der er jo ikke noget særligt arbejde i det, men jeg har en fornemmelse af det bliver stort med tiden, og derfor er det rart/nødvendigt med et par kontaktpersoner fra hver region.
Vi vil samtidig oprette et lukket område kun for regions-tovholderne hvor der kan snakkes og udveksles idéer, samt et sted hvor jeg kan ligge eventuelle prøvepakker som f.eks en kødpakke fra en nystartet slagter, et eller anden nyt produkt eller lign. ind.
Her kan de respektive tovholdere så vælge et produkt, og fremføre det i den lokale region som f.eks et arrangement hvor dette skal afprøves.

Det er svært at skrive mere om det, for pt. er det jo kun flygtige idéer og tanker... men lad os nu prøve om vi ikke kan sparke liv i netværket.

KOM FRISK .-)

Jeg tager lige en snak med Ronaldowitch om dette - så skal vi nok melde tilbage .-f

Ellers må du tage en snak med ham om det, når du nu træffer ham på et tidspunkt, du ved selv hvor når ;) :lol: 8-)
Med venlig hilsen fra
Mor Birthe

Stedet til at være glad er her,
tiden til at være glad er nu,
måden til at være glad er at få andre til det samme.

Billede
Brugeravatar
Mor Birthe
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Tilst
GNV Region: Midt og sydjylland

Indlægaf Lennie » 20. mar 2010, 07:44

Speedi skrev:Jeg har egentlig holdt mig tilbage, da jeg synes jeg har rigeligt at se til med Grillbutikken. Men hvis der ikke er andre der melder sig i nordjylland er jeg selvfølgelig klar! Men der må da være nogle flere der har lyst til at være med til at gøre grillklubben til Danmarks grillforum nr. 1!!!

Hvad så Christian. Skal vi tage hinanden i hånden, og så hjælpes ad med den post? Har ikke lyst til at være alene om tjansen, men hvis vi hjælpes ad, så går det vel nok :lol:
Hilsen
Åse
Brugeravatar
Lennie
Grillklub medlem
Grillklub medlem

Geografisk sted: Dronninglund, Nordjylland
GNV Region: Region Nordjylland

Indlægaf Lennie » 20. mar 2010, 07:45

Lennie skrev:
Speedi skrev:Jeg har egentlig holdt mig tilbage, da jeg synes jeg har rigeligt at se til med Grillbutikken. Men hvis der ikke er andre der melder sig i nordjylland er jeg selvfølgelig klar! Men der må da være nogle flere der har lyst til at være med til at gøre grillklubben til Danmarks grillforum nr. 1!!!

Hvad så Christian. Skal vi tage hinanden i hånden, og så hjælpes ad med den post? Har ikke lyst til at være alene om tjansen, men hvis vi hjælpes ad, så går det vel nok :lol:

Iøvrigt ER vi da allerede DK's bedste grillforum, ik' .-Y
Hilsen
Åse
Brugeravatar
Lennie
Grillklub medlem
Grillklub medlem

Geografisk sted: Dronninglund, Nordjylland
GNV Region: Region Nordjylland

Indlægaf Speedi » 20. mar 2010, 14:19

Lennie skrev:

Hvad siger du til, at du står som tovholder. Jeg skal nok bistå dig, hvis der er noget. Har bare lige en hel del arbejde med shoppen allerede, så jeg vil ikke binde mig 100% til opgaven.
Mvh

Christian

Speedi
Team GB
Team GB

Indlægaf kolmorgen » 20. mar 2010, 15:12

hmm måske jeg skulle træde til ..
eller har i fundet ud af noget ??

mvh kolmorgen
Brugeravatar
kolmorgen
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: vadum

Indlægaf Speedi » 20. mar 2010, 16:14

kolmorgen skrev:hmm måske jeg skulle træde til ..
eller har i fundet ud af noget ??

mvh kolmorgen

Lyder som en god ide, tager du selv kontakt til Lennie? Så kan I blive enige om noget??

I har selvfølgelig min fulde opbakning (helt sikkert også JBI og Fred's)
Mvh

Christian

Speedi
Team GB
Team GB

ForegåendeNæste

Tilbage til Om Grillnetværket