vakuumpakke

Spørgsmål til produkter og selve grillbutikken.dk skal stilles her! Kig ind og få inspiration til nye måder at grille på med produkter fra JBI.

Redaktør: JBI

vakuumpakke

Indlægaf Boje » 27. apr 2016, 10:55

Hej .
Jeg overvejer om og hvilken vakuumpakker jeg skal vælge.
Har kikket på deisse 2 Vakuumpakker GB-100S og Vakuumpakker GB-200 men er da noget i tvivl om hvilken jeg evt. skal vælge.
Jeg skal bruge den til at lave rullepølse, pakker forskelligt kød og pålæg, marinere kød til grill og vakumpakke humle.

Savner nogle input om hvad der gør den ene bedre end den anden, og hvorfor jeg ikke bare skulle købe en fra obh ??

Håber der er nogen der kan komme med lidt input.

Hilsen Bo
Boje

Re: vakuumpakke

Indlægaf JBI » 28. apr 2016, 07:17

Hej Bo.

Du får lige samme svar som inde på FB-gruppen :-))

GB-200 har indbygget væskekamnmer der kan tages ud, den har dobbelt svejsning samt indbygget poseholder med kniv. Den suger lidt kraftigere end GB-100 da den har 2 pumper. Hvis du en dag er i nærheden, er du meget velkommen i grillbutikken.dk hvor du selv kan teste dem begge.
Mht. rullepølsen vil det være synd at bulderkoge den! du får et langt bedre resultat ved at varmebehandle den ved 63-65 grader i 7-8 timer. Altså det vi kalder sous vide.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Re: vakuumpakke

Indlægaf Boje » 28. apr 2016, 08:50

Hej Jan.
Jeg kunne nu aldrig finde på at bulder koge en rullepølse ;)  
Tak for info, overvejer hvad jeg skal vælge.

Hilsen Bo
Boje

Tilbage til Grillbutikken.dk