EasySmoke

Redaktør: marlene

EasySmoke

Indlægaf hils » 22. jul 2013, 11:16

Easy Smoke, Fra Indasia
Er et flydende produkt, der bruges til at give produkter røgsmag og røgfarve. Det vil sige, at det nu er muligt at lave røgvarer uden de store investeringer.
- Alt du behøver er; en gryde / kar, en varmlufts ovn eller et ryge/koge skab med en min. temp. på 40°C. Ved hele kødstykker tilsættes Easy Smoke til kummelagen og ved mindre produkter som f.eks. grill- og pålægspølser optages Easy Smoke ved at dyppe produktet i en opløsning med Easy Smoke.

Er der nogen der har prøvet dette produkt?- en nem løsning-hvis man ikke lige" gider" tænder op i røgovnen. .-C
hils
Klubmedlem
Klubmedlem

Geografisk sted: Godthåb 9230
GNV Region: nord

Re: EasySmoke

Indlægaf JBI » 22. jul 2013, 12:20

Jeg har prøvet det flere gange for år tilbage, og jeg bryder mig ikke synderligt meget om det.
Det meste købe-bacon du finder i de flade 150g pakker i supermarkederne har aldrig set skyggen af rigtig røg, men udelukkende denne flydende røg.
Man skal passe meget på doseringen!! for meget og dit kød smager forfærdeligt, men en anelse i en marinade til noget sous vide kød kan give en ok smag.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Tilbage til Røgvarer og hjemmelavede pølser