infrarød grill

Er du i tvivl om noget med din gasgrill, så er der hjælp at hente her fra de øvrige klubmedlemmer

infrarød grill

Indlægaf anne » 3. sep 2013, 18:02

hjælp jeg har fået en Char-Broil grill med infrarød grill - jeg har ingen erfaring med denne måde at grille på - f.eks. tænder jeg hver gang for den infrarøde eller kan jeg "nøjes med gas? kan jeg grille en gås - jeg har en' liggende ? osv jeg er helt forskrækket over alle de muligheder - er der en opskriftbog et sted ? håber på hjælp - hilsen nyt medlem -
anne
anne

Re: infrarød grill

Indlægaf JBI » 4. sep 2013, 15:46

Hej Anne, og Velkommen i grillklubben :-))

Hvilken model Charbroil har du købt?
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Indlægaf anne » 4. sep 2013, 16:37

hej og tak - der står Performance og true infrared på den er det svar nok?
hilsen Anne
anne

Indlægaf JBI » 4. sep 2013, 17:45

Jeg er selv den glade ejer af en Charbroil med 100% infrarød, og det er ubetingent den bedste af de gasgriller jeg har testet og benyttet gennem årene!
Du skal blot grille som du normalt ville gøre på f.eks en standard Weber-gasser, men en af fordelene er bla. du er sikker på der ikke kommer stikflammer selvom det er stegt flæsk du laver.
På risten (direkte) har den mere intens varme end de gammeldags gasgriller uden infrarød, og i passende afstand har den en fin konveks varme der kan justeres perfekt til f.eks roterende kyllinger, and, stege, eller gås.
Infrarød er faktisk meget simpelt, men det virker optimalt! og lur mig om ikke Weber og andre af de store grillmærker introducerer dette i alle deres grill inden for få år som standard!

Giv den gas :D og husk nu at smide et billede eller 2 af dine kreationer op på siden :-H
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Tilbage til Spørg om gasgril