Grillklubben ønsker alle en glædelig jul

Fødselsdagshilnser, snik snak af diverse art og bare en hyggekrog

Grillklubben ønsker alle en glædelig jul

Indlægaf JBI » 22. dec 2012, 18:39

Afslutningen på endnu et fantastisk år med grillklubben og grillbutikken nærmer sig, og her ved årets udgang vil jeg gerne nå at sige glædelig jul, og rigtig godt nytår til alle medlemmer af grillklubben samt kunder i grillbutikken.

Det er med stor glæde at se tilbage på et godt, sjovt, udfordrende, og ikke mindst hyggeligt 2012, som vi udelukkende kan takke alle medlemmer af grillklubben og grillbutikken.dk for.
Det er jeres positive tilgang der giver os drivkraften til at fortsætte på fuldt blus.
Vi har fået rigtig mange forslag og ønsker om nye varer i sortimentet, og der kommer flere gode sager i 2013.

Nu vil jeg ikke afsløre for meget, men jeg kan da lige nævne en enkelt lille ting jeg selv har savnet.
Der fås mange trådløse grill-termometre i DK, men fælles for de fleste er de kun har 1 sonde, og denne desværre ofte går i stykker inden for kort tid.
Det er derfor med stor glæde at kunne oplyse vi kommer med et godt prisstærkt kvalitets termometer med 2 følere, så du kan se 2 forskellige temperaturer på samme display. (2 stykker kød, eller kød+grill samtidig)
I stedet for at kalkulere med en mængde reklamationer på defekte følere (højere pris), har vi vendt den om og giver ikke garanti på føleren (som vi betragter som en sliddel)
Til gengæld har vi købt Stort ind, og vil tilbyde poser med løse følere meget billigt så man ikke behøves være nervøs for om termometret skulle gå død når stegen skal på.
Priser kommer senere, men ekstra følere incl. Ledning og stik vil ligge på ca. 20 kr. så verden går ikke under hvis man skulle brænde en føler af om året.
Hvis nogen i øvrigt skulle have gode idéer, eller ønsker om noget muligt eller umuligt vi bør fremstille eller indkøbe til shoppen, hører vi meget gerne fra jer.

Jeg vil samtidig beklage hvis nogen syntes der er gået lidt for meget sous vide i den her i 2012, men jeg syntes selv konceptet er så fantastisk at det er svært ikke at dele glæden og oplevelsen ved sous vide med jer. Samtidig er det en fantastisk kombination med sous vide og en glohed grill.

Vi står ved afslutningen af vores store sous vide test i samarbejde med jysk teknologisk institut, og her den 3. januar er der flere af jer i grillklubben der skal være med til den sensoriske test af en bunke kød vi skal smage på – det glæder vi os til.
Desværre har Peter Ålbæk og Thomas Rode meldt afbud her i sidste øjeblik, men der kommer et par andre kendte ansigter i panelet, hvor jeg bla. Glæder mig til at høre Timm Vladimirs mening om tilberedningerne.

Og her vil jeg slutte, da blomkålsgratinen er færdig om 2 minutter.

Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul, og et godt lykkebringende nytår.
God mad tager lang tid og sviner meget - Også på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Grillbut ... 0050753021
Mail: info@grillbutikken.dk
Brugeravatar
JBI
Team SO
Team SO

Geografisk sted: Århus
GNV Region: GNV Østjylland

Tilbage til Hyggekrogen(Feedback)